Apple și-a făcut cont de Instagram și te încurajează să folosești hashtagul #ShotoniPhone
3 noutăți de la Facebook din ultima săptămână
Îmi plac brandurile care își dau seama că există anumite nevoi în rândul populației și se hotărăsc să facă ceva în acest sens, deși poate acele activități n-ar intra în atribuțiile lor de zi cu zi.
Un astfel de brand e Apa Nova, care a început o campanie anti-caniculă în București, mergând în locurile aglomerate din Capitală și oferindu-le trecătorilor sticle și pahare cu apă rece când temperaturile au fost foarte ridicate. În atribuțiile Apa Nova intră, în mod normal, doar responsabilitatea administrării rețelei de apă și canalizare din București, dar au hotărât să facă și ceva mai mult de-atât, lucru pentru care îi apreciez.
Din declarațiile lor aflu că săptămâna trecută au oferit trecătorilor peste 4000 de pahare cu apă potabilă și 10.000 de sticle cu apă îmbuteliată, iar campania va continua atât timp cât e nevoie. Mai mult decât atât, au făcut un parteneriat cu RATB și au oferit sticle cu apă rece și în tramvaiele din București. Amintesc aici că cei de la Apa Nova au grijă ca toată apa pe care o distribuie să fie potabilă. Dacă apa din apartamentul tău nu e potabilă, vina ar putea fi a țevilor din bloc, care nu țin de Apa Nova, ci de asociația de proprietari. Am scris mai multe pe tema asta aici.
Tot pentru a ajuta populația să treacă peste caniculă, cei de la Apa Nova au declarat că lucrările de mentenanță sunt reprogramate pentru o perioadă mai rece, ca oamenii să aibă apă la robinet fără întreruperi în vremurile călduroase. Totodată, au lucrat mult la timpii de intervenții. Spre exemplu, au avut o avarie pe str. Maximilian Popper pe care au rezolvat-o în 20 de minute.
Nu în ultiuml rând, vă invit să-i urmăriți pe Facebook pentru a vedea ce campanii mai organizează, în ce zone au lucrări și cât vor dura acestea, iar suport pentru probleme și neplăceri primiți non-stop, la numărul *7777 sau pe mail, la relatii.clienti@apanovabucuresti.ro.