Veştile importante vin din trafic
Uneori uităm să le mulţumim
Azi am numărat la câte evenimente cu bloggeri am fost în 2013. Mi-au ieşit 42. M-am gândit apoi ce concluzie aş putea trage eu din toate cele 42 de evenimente, iar primul lucru care mi-a venit în minte a fost ce vedeţi în titlu.
În blogging nu poţi merge pe o scurtătură la sfârşitul căreia să ieşi în faţa celor care muncesc de ani de zile să-şi construiască brandul personal. Cel mult poţi profita de faptul că numărul utilizatorilor de internet este mult mai mare faţă de cum era cu câţiva ani în urmă, dar cititori fideli nu poţi să-ţi faci în trei luni de blogging, oricât de mult te-ai chinui. Iar traficul mare nu înseamnă neapărat că ai şi cititori fideli.
Bloggingul înseamnă în primul rând răbdare, apoi multe ieşiri în offline. Dacă nu eşti prea sociabil de felul tău, bloggingul te va face să fii. Altfel discuţi cu cineva pe Facebook după ce v-aţi strâns mâna şi aţi schimbat trei vorbe la o bere. Altfel te ajută cineva să rezolvi o problemă după ce v-aţi văzut la ochi. Şi asta îmi place foarte mult la online, că mă face să mă întâlnesc mereu cu oameni noi.
Iar pentru că există un singur drum (şi ăla foarte lung) spre reuşită, micile bonusuri pe care le primeşti vin cu nişte satisfacţii enorme.
11 Comments
Mai intru din cand in cand pe-aici sa vad daca ai de gand sa schimbi vreodata placa cu truismele. Degeaba.
Nici nu ştii cât de onorat mă simt pentru că sunt sub atenţia unui om atât de important ca tine. Îmi pare rău că nu sunt în stare să fiu mai bun şi că n-o să mă schimb decât în momentul în care o să simt eu că trebuie.
Mersi că mai treci pe-aici! Să vii să vezi ce scriu şi mâine. :)
Maine nu. Peste cateva luni de zile da. Sunt un om curios din fire si optimist in acelasi timp. ^__^ Sper ca la un moment dat sa te transformi inapoi in Grim. Ah! Ca mi-am adus aminte. Si cum mi-am adus aminte e important sa stii, caci n-ar fi corect sa n-am o fata. Vezi ca a scris Guy Kawasaki o carte foarte foarte faina despre Google+, filosifia din spatele produsului si cum poate fi folosit la capacitate maxima. Daca vrei iti trimit eu pdful (acum 2 ani a dat 5 carti gratis de revelion) dar trebuie sa ai rabdare pana ajung pe la serviciu.
Dacă te uiţi la articolele care erau pe vremea lui Grim şi le compari cu cele de acum, o să vezi că e o evoluţie. Încearcă să răsfoieşti ce-am mai scris pe-aici şi s-ar putea să-ţi placă. Nu toate sunt despre blogging. :)
ma mai gandesc
Stai liniştit, că eu n-am nici de pierdut, nici de câştigat dacă faci asta. :D
corect. interesant e ca multi nu inteleg ca un blogger „de succes” (e aiurea formularea asta dar n-am gasit alta pe moment) nu este reprezentat de un geek in spatele monitorului. Putini inteleg ca e important sa iesi si sa comunici in spatele blogului mai mult decat pe blog pentru a iesi in fata.
Ma bucur pentru tine ca intelegi corect ce inseamna un blogger de succes. Eu sunt mai greu de cap, asa ca formuleaza-mi trei motive pentru care e bine sa iesi din blog pentru a avea succes.
pe langa avantajele care ti le aduce comunicarea vorbim de construirea brandului personal. participarea la tot felul de evenimente si activitati offline nu poate decat sa te ajute, oferindu-ti o vizibilitate pe care altfel o castigi foarte greu.
succes si pe viitor !
Mulţumesc mult!