Campanie interesantă de la Poşta Română

Nu ştiu dacă v-am mai spus, dar mă ocup de tehnoredactarea unui ziar cu scop caritabil. Este o idee pornită de undeva din inima liceului meu şi continuată în acelaşi loc.

Căutând nişte imagini pentru numărul din luna martie, am dat peste setul de wallpapere oferit de Asaftei Dragos. După ce i-am cerut permisiunea pentru a-i folosi una dintre imagini în ziar, m-am gândit că ar fi frumos din partea mea să-i şi trimit ziarul. Că na, wallpaperul şi numele lui apar fix pe prima pagină.

Aşadar, astăzi am fost la poştă să-i trimit minunea la care am lucrat eu luna asta. Undeva lângă ghişeu, un anunţ mi-a atras atenţia în mod special:

Campanie interesantă de la Poşta Română 1 | Cristian Florea

Exceptând faptul că n-au auzit de diacritice, au mâncat câteva virgule şi au pus un spaţiu anapoda după ghilimelele care anunţă numele campaniei, ideea e chiar ok.

Acum, nedumerirea mea e alta: Când e pentru oamenii ăştia „perioada foarte rece”? Şi dacă e, după ce principii îţi dau ţie ceaiul ăla cald? Te întreabă dacă ţi-e frig, se uită dacă eşti vânăt la faţă, sau cum? Oare trebuie să ai ceva treabă pe la ghişeu ca să prinzi un păhărel cu ceai, sau poţi să te duci oricând să ceri unul?

13 Comments

  1. danbrasov 10 martie 2010
    • Cristian Florea 10 martie 2010
  2. danbrasov 10 martie 2010
  3. Alen 10 martie 2010
    • Cristian Florea 10 martie 2010
  4. Gna 10 martie 2010
    • Cristian Florea 10 martie 2010
      • Gna 10 martie 2010
      • Cristian Florea 10 martie 2010
  5. The Hunter 10 martie 2010
  6. danbrasov 10 martie 2010
  7. Undeath 11 martie 2010
  8. Cristian VADUVA 13 martie 2010

Leave a Reply