15 lucruri pe care le aduce iOS 12, cel mai nou sistem de operare pentru iPhone
Ai 18 ani? Vara aceasta te-ai putea plimba cu trenul prin Europa fără să plătești transportul
La Top Social Brands, eveniment organizat de Revista Biz, am aflat care este topul brandurilor care au profitat cel mai bine de mediul digital în ultimul an. Înainte de a ne arăta topul brandurilor, Marta a afișat și topul celor mai populare canale de comunicare folosite de brandurile înscrise în Top Social Brads. Și am făcut poză la slide-ul care arăta cum s-au modificat aceste canale în ultimii 3 ani. A ieșit asta:
Se poate observa că în 2018 atenția brandurilor s-a îndreptat mai mult către Instagram, având în vedere faptul că este o rețea socială în continuă ascensiune și că tot mai mulți tineri renunță la a fi activi pe Facebook și încep să fie din ce în ce mai prezenți pe Instagram.
În același timp, sunt branduri care își îndreaptă atenția către Twitch, o rețea socială cu conținut video, făcut în special de către gameri.
În ceea ce privește topul brandurilor care au avut cea mai bună prezență online în ultimul an, am să las mai jos lista primelor 20 de branduri, iar lista extinsă și detalii despre metodologie puteți citi aici.