Cât de mult contează un mulţumesc
Ce-ai putea să faci vara asta
Mi-am propus ca de-acum în colo, când particip la câte-un concurs la care trebuie să mă înscriu cu un articol pe blog, să mă chinui atât de mult la articolul respectiv încât să n-aibă voie să-mi pară rău dacă nu câştig concursul.
Aşa s-a întâmplat cu campania „Călători legendari în Social Media” de la Heineken, în care m-am înscris cu fila de istorie a brandului Heineken, pe care am scris-o în vreo 4 – 5 ore, dar la care am contribuit cu o plăcere enormă. Scriam despre ceva ce-mi place şi dincolo de premiul pe care aş fi putut să-l câştig, era mai important ca articolul meu să fie unul de referinţă, să fie ceva la care pot reveni în câţiva ani şi să-mi spun că munca n-a fost în zadar, pentru că încă mi se pare interesant ce-am scris.
Practic, am hotărât ca de-acum în colo să mă ajut pe mine (dezvoltându-mi cunoştinţele) şi pe voi, pe cititori, când trebuie să creez conţinut pentru un concurs. Aşa, indiferent de cum s-ar termina concursul, ai o satisfacţie enormă pentru că ştii că ai pus pe blog un articol care rămâne la fel de bun şi după încheierea lui.