
Ziua Internațională a Dorului se sărbatorește pentru prima dată în România

Cum ar fi să poți lua un credit online, chiar în timp ce cumperi produsul pe care ți-l dorești? (P)
Azi sunt toată ziua la Mobifest, primul festival din România destinat industriei mobile. Cu ocazia asta pot să ascult poveștile experților în marketing mobil și să mai învăț câte ceva de la ei. Pentru că sunt foarte activ pe Twitter și pentru că nu toată lumea are timp sa urmărească ce scriu acolo, am să notez în acest articol toate tweet-urile pe care le scriu de la Mobifest. Ar fi o idee bună să mai dai din când în când câte-un refresh paginii, ca să vezi dacă am mai scris ceva. :)
– România e pe locul 3 din Uniunea Europeană la acoperirea 4G.
– 27% dintre căutările făcute pe Google din România sunt de pe mobil.
– 60% din populația planetei folosește telefonul mobil ca device principal (sau ca unic device) pentru accesarea internetului.
– Google penalizează site-urile care nu sunt mobile-friendly. 78% dintre site-urile din România nu sunt optimizate pentru mobil.
– Câteva tactici de Mobile Marketing:
– RT @manafu: Cifre esentiale despre mobile in Romania.
– Cum a dat Mercedes o mașină unui instagrammer
http://youtu.be/xRVszcXQMbo
– Fără responsive design ești un om mort. Sunt tot felul de utilizatori cu tot felul de device-uri. Tu trebuie să îi mulțumești pe toți.
– În mobile marketing am trecut de la „am primit un SMS de tip spam” la „eu de ce nu am primit invite la acel event?”.
– Cât de des descarcă românii aplicații.
– Cele mai utilizate rețele sociale de pe telefonul mobil din România.
– Cele mai populare aplicații din Rusia. Facebook nu-i în top. #existăviațășifărăFacebook
– 1/3 din traficul eMAG este de pe mobil. M-am uitat și în statisticile de pe blogul meu, de curiozitate. 32% din traficul din ultima lună e de pe mobil. Și încă 4% de pe tabletă.
– Marketingul tradițional nu se aplică unei campanii de crowdfunding. Una e să cumperi un produs existent pe piață și gata testat, alta e să ai încredere în niște băieti și să cumperi un produs care nu a aparut încă.