Ce faci dacă nu-ţi ajunge o comandă de pe dx.com

dealextremePrin februarie scriam că am descoperit dx.com, un site care-ţi trimite de prin China gadgeturi la preţuri super bune fără să plăteşti transportul. De atunci, am mai făcut două comenzi la ei. Una a ajuns şi totul a fost ok, iar a doua s-a lăsat aşteptată.

Ce-am făcut

Primul pas a fost să verific la poştă dacă nu cumva a venit coletul, dar au uitat ei să-mi trimită înştiinţarea. Nu venise. Apoi am intrat pe site-ul lor şi am căutat un loc în care să le pot sesiza problema.

Am ajuns pe această pagină, le-am trimis un ticket de suport, apoi am aşteptat. A doua zi am primit un răspuns în care mi s-au cerut scuze şi am fost rugat să mai aştept două săptămâni, că mai întârzie produsele pe drum din diverse motive.

Le-am spus că nu mă grăbesc aşa tare şi că nu mă deranjează să aştept. După două săptămâni, le-am spus că au trecut cele 14 zile şi încă n-am primit nimic. Atunci m-au rugat să mai aşept 7 zile, că or să ia legătura cu cei din China şi îi roagă să urmărească pachetul.

Deja trecuseră 7 săptămâni de când am comandat produsele şi n-aveam chef să mai aştept 7 zile. Le-am zis că nu mai pot să mai aştept, pentru că a trecut deja prea mult timp şi m-am săturat de atâtea discuţii pentru nişte produse de 9$. În două zile am mai schimbat câteva mailuri cu ei, în care m-au rugat să confirm adresa la care trebuia să primesc produsele şi să le mai spun o dată că am fost la poştă şi-am întrebat de pachetul meu, iar ei nu ştiau despre ce-i vorba.

După ce le-am confirmat toate lucrurile de mai sus, mi-au zis iar că-şi cer scuze pentru cele întâmplate şi că îmi pot restitui banii (în contul dx.com, nu pe card) sau îmi pot trimite aceleaşi produse din nou. Am ales să-mi restituie banii, că produsele respective le-am cumpărat din ţară până una-alta.

Concluzia: Oamenii ştiu să se ocupe de clienţi şi, cu riscul de a ieşi în pierdere (puteam să fiu un mincinos şi să spun că n-au ajuns produsele deşi ele au venit, dar n-am vrut să le ridic), preferă să se termine lucrurile cu bine.

15 Comments

  1. Ciprian Pardău 22 iulie, 2013
    • Cristian Florea 23 iulie, 2013
  2. Sorin 25 iulie, 2013
  3. Sorin 25 august, 2013
  4. catalin 17 octombrie, 2013
    • Cristian Florea 17 octombrie, 2013
  5. Ion 18 octombrie, 2013
  6. catalin 12 noiembrie, 2013
    • Cristian Florea 13 noiembrie, 2013
  7. Monica 13 februarie, 2014
    • Cristian Florea 13 februarie, 2014
  8. daniel 28 februarie, 2014
    • Cristian Florea 1 martie, 2014

Leave a Reply