
Cele mai vizualizate reclame de pe YouTube în 2018

Proiectul #casastiti se lansează și în format video
Cei de la Starcom tocmai au lansat rezultatele studiului care urmărește comportamentul românilor de Black Friday. Vorbim despre un studiu care se face de patru ani încoace și care încearcă să-și dea seama ce părere au românii despre Black Friday, dar și cum se schimbă comportamentul lor de la un an la altul.
Mi se pare un studiu util atât pentru cei care dețin magazine online, cât și pentru cei care lucrează în comunicare și vor să înțeleagă mai bine comportamentul consumatorilor.
E interesant de urmărit mediul din care își preiau românii informații despre Black Friday. Dacă în 2015 doar 5% dintre români își luau informațiile despre Black Friday din Online Ads, în 2018 un procent de 28% dintre respondenți au zis că au găsit informații despre BF în reclamele online.
Dar gata cu vorbăraia, mai jos găsești rezultatele studiului. 👍🏼
![Studiu: Comportamentul românilor de Black Friday [infografic] 7 | Cristian Florea Studiu: Comportamentul românilor de Black Friday [infografic] 6 | Cristian Florea](https://cristianflorea.ro/wp-content/uploads/2018/12/infografic-BlackFriday2018.jpg)