Cum vi se pare metoda asta de vânzare a biletelor?
Ce-am făcut ca să nu mai pierd timpul citind News Feed-ul Facebook-ului
Am avut ocazia să citesc şi să scriu despre aproape tot ce s-a întâmplat în acest an pe zona de sport din Sibiu. Apoi au fost FITS-ul, CibinFest-ul şi altele. Şi aşa am început eu, cumva, să-i invidiez pe Sibieni. Pentru că am văzut cât de multe lucruri fac pentru brandingul oraşului. Iar tot pentru asta îi şi apreciez.
Acum scriu din Sibiu, fiind implicat într-o campanie realizată de Asociaţia Produs în Sibiu împreuna cu ziarul Sibiu 100%, numită chiar „Produs în Sibiu”. Campania are ca scop promovarea companiilor care fabrică produse pentru sibieni. Adică vrem să încurajăm consumul de produse sibiene, astfel ajutând economia Sibiului şi să facem și puţin branding oraşului.
De ce zic „vrem”? Pentru că suntem 14 bloggeri care astăzi, mâine şi poimâine vom vizita fabricile din Sibiu şi vom vedea ce se întâmplă în spatele copertinei lor. Azi mergem la Mainetti, BCC, Boromir şi Karpatem Meat. Bineînţeles c-o să vă povestesc şi vouă cum e, că sunt, cumva, delegatul cititorilor mei în toată isprava asta.
A, încă ceva, să nu vă aud cu „Hă hă, Cristian s-a dus la produs în Sibiu”, că am făcut deja gluma asta. :)))
P.S.: Puteţi urmări în timp real ce mai scriem eu și ceilalţi bloggeri zilele astea pe hashtag-ul #produsinSibiu pe Facebook, pe Twitter şi pe Instagram.
4 Comments
Frumos asa. Am inteles ca totul a fost chiar super, stiu asta din surse sigure :D
Da, chiar a fost. :D