Cu ochii pe Facebook Suggested Posts

facebook suggested postsNu ştiu dacă aţi observat, dar în News Feed mai apare din când în când câte-un update de pe o pagină la care n-aţi dat Like şi în dreptul căreia scrie „Facebook Suggested Post”. Adică după ce administratorul paginii a scos câţiva bani din buzunar pentru promovare, Facebook a început să caute printre preferinţele fiecărui utilizator şi s-a gândit să-ţi trimită şi ţie câte-o chestie din asta, în speranţa că te va interesa.

Până ieri eram sceptic în legătură cu stilul ăsta de promovare. Vedeam posturile sugerate şi le ignoram din start. Începusem chiar să am impresia că stilul ăsta de promovare nu ţine deloc şi să-l notez pe lista lucrurilor pe care nu trebuie să le încerc, pentru că nu merită efortul.

Ieri, însă, mi-a fost recomandat un update de pe o pagină sportivă. Şi era atât de interesant, încât nu m-am putut abţine şi i-am dat Like (atât update-ului, cât şi paginii). Acum văd că primesc la Suggested Posts numai chestii care au legătură cu sportul. E bine, pentru că lucrurile astea chiar mă interesează.

Ieri mi-am dat seama că aceste posturi sugerate nu-s chiar degeaba. Iar banii, zic eu, merită să fie investiţi în aşa ceva, pentru că eu, după ce-am găsit o pagină care să-mi convină, am început să fiu mai atent la Suggested Posts.

Tu ignori posturile sugerate?

*photo via

11 Comments

  1. Florin Andrei 20 februarie 2013
  2. Yamasha 20 februarie 2013
  3. Cipri 21 februarie 2013
    • Cristian Florea 21 februarie 2013
      • Cipri 21 februarie 2013
    • Dragos. 22 februarie 2013
      • Cipri 22 februarie 2013
  4. Adelin 21 februarie 2013

Leave a Reply