5 infografice interesante despre Social Mediabyron în India – ziua 2: Concertul de la Saarang 2014 (guest-post de Dan Byron) 9 ianuarie 2014 Şi preferatul meu:Concluzia ar fi că poţi fi creativ indiferent de produsul pe care trebuie să-l promovezi.sursaDistribuie articolul Whatsapp Messenger Telegram Facebook LinkedinArticole asemănătoare14 august 2024Aparat aer conditionat: 5 lucruri de care să ții cont când îți cumperi unulVezi mai mult24 aprilie 20245 lucruri de care să ții cont când îți schimbi mașina de spălat rufeVezi mai mult30 octombrie 20233 criterii de care să ții cont când îți alegi un aspirator nouVezi mai mult 2 Comments Andreea spune: 22 ianuarie 2014 la 13:20Trebuie sa ai imaginatie, nu gluma, ca sa faci niste reclame amuzante si sa te si convinga sa … scapi de anumite servicii.Deci, ia-le pe cele mai bune si viata o sa fie usoara ca un fulg de nea pe care il tot astept! :))Răspunde Cristian Florea spune: 22 ianuarie 2014 la 15:20Cine spunea că-i uşor să faci reclame? :)) Sunt unii, intr-adevăr, care cred că-i uşor, dar ei fac cele mai proaste reclame.RăspundeLasă un răspuns Anulează răspunsulAdresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *Comentariu *Nume * Email * Site web Δ
2 Comments
Trebuie sa ai imaginatie, nu gluma, ca sa faci niste reclame amuzante si sa te si convinga sa … scapi de anumite servicii.
Deci, ia-le pe cele mai bune si viata o sa fie usoara ca un fulg de nea pe care il tot astept! :))
Cine spunea că-i uşor să faci reclame? :)) Sunt unii, intr-adevăr, care cred că-i uşor, dar ei fac cele mai proaste reclame.