Cum au râs băieţii de la GoDaddy de mine
Cum e cu aerul condiţionat în trenuri
Aşa cum spuneam şi în articolele precedente, scopul bloggerilor care se înscriu în campanie şi ţinesc spre unul dintre premii, este să găsească metode cât mai bune de promovare a refinanţării. Dacă până acum v-am familiarizat cu termenul şi v-am arătat de ce se merită ca refinanţarea să fie făcută la BCR, astăzi o să-mi îmbrac haina de antreprenor şi o să încerc să vă spun cum aş promova eu produsul, dacă ar trebui să mă ocup de asta.
Pentru că am mai multe idei (mai mult sau mai puţin bune), prefer să le împart pe articole, ca să nu scriu aici 3000 de cuvinte din care să nu înţelegeţi mare lucru.
Când începi promovarea unui produs la nivel naţional, te gândeşti cam ce ai putea face pentru a afişa reclama unui număr tot mai mare de oameni şi a le atrage atenţia într-un mod plăcut, făcându-i astfel să se intereseze mai mult de produs. Bineînţeles, scopul este să vinzi produsul, dar dacă omul n-are nevoie de el acum, măcar trebuie să-i araţi că el există şi se poate folosi de el când va fi cazul.
Bine-ar fi ca promovarea refinanţării să decurgă pe Facebook. Şi nu cu evenimente, reclame, aplicaţii, sau mii de share-uri, ci prin jocuri. Foarte multe persoane au cont pe Facebook pentru a se juca, iar dacă tu faci în aşa fel încât produsul tău să-i ajute cumva să mai crească un nivel în joc, s-ar putea să le stârneşti unele curiozităţi.
La FarmVille, spre exemplu, ar putea apărea un nou tip de plante care, refinanţate, să ducă la alte plante cu un punctaj de culegere extraordinar.
Adică tu laşi planta X să crească pe 10 pătrăţele şi pentru fiecare pătrăţel cules o dată la 24 de ore, primeşti 100 de puncte (numerele sunt fictive, n-am jucat FarmVille de mult şi nu ştiu cum se dau punctajele acum). După ce faci o refinanţare a plantelor (ce fel sună), ai putea pune 15 pătrăţele (echivalentul acoperirii datoriilor curente + ceva în plus) de plante Y, care se culeg o dată la 48 de ore (de această dată, echivalentul activării refinanţării pe o perioadă mai lungă de timp) şi care îţi oferă 500 de puncte pentru fiecare pătrăţel.
Practic, în cadrul aceluiaşi preţ virtual, pui 15 pătrăţele, doar că ele durează mai mult, dar tu, la sfârşit, ieşi în câştig.
Legătura dintre refinanţarea făcută în jocul FarmVille şi cea adevărată, de la BCR, ar putea fi făcută în momentul în care jucătorul trece la un nivel nou, în urma căruia i se face o statistică în care i se arată cât de repede ar fi crescut cu plante normale şi cât de rapid a crescut aşa. Apoi poate urma un îndemn spre a face o refinanţare cu creditele proprii şi link-ul spre pagina produsului.
Pe voi, ca jucători, v-ar determina acest lucru să citiţi şi să înţelegeţi cum stă treaba cu refinanţarea?
6 Comments
Poate am eu impresia greștiă, dar cei ce joacă Farmville nu cred că intră în targetul persoanelor ce ar putea face o refinanțare. :)
O sa fii uimit sa vezi cat FarmVille joaca unii parinti. Mai mult decat copiii :))
FarmVille joaca si fratiorii mei, in varsta de 13 ani. cat de interesati sa fie de refinantare?
Ei nu, dar nu-s singurii care joaca :D
i hate farmville…joc de copii idioti care n-au ce face cu viata lor reala…
e facut sa te tina mult la PC. mie mi se pare un joc gandit foarte bine