Cum au râs băieţii de la GoDaddy de mine

godaddyAstăzi, nu ştiu dacă aţi observat, blogul s-a încărcat puţin mai greu. Vina este a site-ului de citate care a avut o creştere subită de trafic şi, pentru că majoritatea vizitatorilor sunt de prin Statele Unite, sau alte ţări vorbitoare de orice altă limbă în afară de română, hostul meu a atins un CPU Limit (adică am consumat mai multe resurse decât îmi permitea procesorul).

Era normal, mă aşteptam la asta din ziua în care mi-am pus site-ul în engleză pe hostingul cu servere în România, dar am crezut că nu va fi chiar aşa rău. Nu, chiar nu este aşa rău, pentru că băieţii de la hosty.ro (apropo, sunt extraordinari când vine vorba de suport) mi-au resetat valorile imediat, ca să nu stea site-urile căzute mult timp şi mi-au propus, dacă vreau, să îmi facă un cont separat pe care să pun doar site-ul în engleză („Testele nu costă”, aşa mi-au zis), ca să văd câte resurse consumă, apoi să putem face un alt plan de hosting care să se potrivească cu ambele site-uri şi să nu mai păţesc ce-am păţit azi.

Am refuzat politicos, pentru că aveam deja în plan să-mi mut site-ul la hostgator, având în vedere că un site în limba engleză ar trebui să stea pe servere din SUA ca să-i fie bine.

Ca să pot muta site-ul, a trebuit să schimb nameserverele, lucru care se făcea la GoDaddy.com. Am intrat şi am încercat să mă loghez. Parola era greşită. Am repetat procesul de câteva ori, iar când (în sfârşit) am nimerit parola (zic eu), mi-au zis că your account has been blocked.

Ce să fac acu’? Primesc un mail: „Contul tău fu blocat, iar ca să-l deblochezi, tre’ să suni la 898989”. Dau să sun, nu merge. Am pus prefix, tot, dar nu merge.

M-am gândit să trimit un support ticket. Poate răspund băieţii la mail, dacă la telefon se auzea un ţiuit ciudat. Trimit şi mă rog să răspundă repede. Suportul prin mail e ok, recunosc, în 30 de minute mi-au răspuns.

Ghiciţi ce mi-au spus? Că mi-a fost blocat contul din cauza multitudinii de încercări de loghin, lucru pe care-l ştiam deja, şi că tot ce trebuie să fac e să intru acolo pe site-ul lor şi să dau resetare parolă. Am dat, a mers, iar acum îmi pot accesa contul.

Acum mă întreb de ce m-au pus ei să-i sun, când informaţia asta nu era una atât de preţioasă. De ce nu mi-au zis: „Flăcău, ţi-a fost blocat contul. Dă-i resetare parolă şi gata” în loc să-mi spună că până nu sun nu se poate face nimic?

Articolul nu-i făcut ca să mă plâng, ci ca să ştiţi şi voi ce-aveţi de făcut în caz că nu nimeriţi parola la GoDaddy. Mi se pare aiurea sistemul lor de a te ajuta să-ţi recuperezi contul, dar n-avem cum să obiectăm, ne supunem.

    1. somnulescu joi, 23 iunie 2011, 13:07
      • Cristian Florea vineri, 24 iunie 2011, 14:23
        • Pato Basil luni, 27 iunie 2011, 15:26
        • Cristian Florea luni, 27 iunie 2011, 16:22
        • Pato Basil luni, 27 iunie 2011, 16:28
    2. Mama joi, 23 iunie 2011, 16:30
      • Cristian Florea vineri, 24 iunie 2011, 14:28
    3. Marius joi, 23 iunie 2011, 21:46
    4. rivi vineri, 24 iunie 2011, 19:25
      • Cristian Florea vineri, 24 iunie 2011, 23:09
    5. dojo duminică, 26 iunie 2011, 3:23
      • Cristian Florea duminică, 26 iunie 2011, 9:42
    6. Pato Basil luni, 27 iunie 2011, 15:25
      • Cristian Florea luni, 27 iunie 2011, 16:21
        • Pato Basil luni, 27 iunie 2011, 16:27
        • Cristian Florea luni, 27 iunie 2011, 16:51
      • Pato Basil luni, 27 iunie 2011, 16:52
    7. Doru duminică, 19 februarie 2012, 14:04
      • Cristian Florea duminică, 19 februarie 2012, 15:07
    8. Doru miercuri, 22 februarie 2012, 15:26
      • Cristian Florea miercuri, 22 februarie 2012, 16:59
    9. Doru marți, 3 aprilie 2012, 23:23
      • Cristian Florea miercuri, 4 aprilie 2012, 10:52
        • Doru joi, 5 aprilie 2012, 15:23
        • Cristian Florea vineri, 6 aprilie 2012, 10:43

    Adaugă un comentariu