Cum poţi scăpa de un spammer cu IP dinamic?
Şeful tău ştie că ai blog?
Întotdeauna am susţinut că o idee nu e de ajuns să fie bună ca să poată fi băgată în seamă, cum un articol nu este genial doar pentru că n-a mai atins nimeni subiectul respectiv.
În blogging contează foarte mult cum te exprimi. Sunt de părere că un articol nu atât de original, dar redactat cum trebuie, poate ajunge de foarte multe ori mai sus decât un articol orignial, dar redactat anapoda (asta cel puţin până ajungi să fii un blogger destul de mare încât să te suporte lumea indiferent de ce scrii sau ce faci).
Mă întreb care ar fi forma perfectă de redactare a unui articol pentru a fi nu bun, ci foarte bun. Se spune că trebuie să fii aproape de cititorii tăi, adică să înţelegă ceea ce le spui şi să vadă articolele tale ca şi cum ar purta o discuţie cu un prieten foarte bun. Totodată, să nu scrii chiar detaliat şi foarte uşor de înţeles, pentru că or să aibă impresia că-i crezi proşti. Nici prea sintetizat nu-i bine, sau să foloseşti termeni pe care nu-i explici, pentru că poţi părea încrezut.
Vă întreb pe voi: Cum e cel mai bine să arate articolele pentru a atrage atenţia?
5 Comments
Sunt de parere ca pentru a atrage atentia trebuia sa ai in primul rand ceva nou, ceva ce nu gaseste cititorul pe alte 50 de bloguri la o simpla cautare pe google, trebuie sa abordezi subiecte de mare interes care nu sunt dezbatute de alte persoane, sau cel putin nu foarte mult.
da, le dezbati, dar eu eram curios cum le poti dezbate. adica, ce fel sa scrii (mai pt toti prostii, sau mai inteligent, pt cei care inteleg)?
Am să-ţi răspund simplu. Încearcă să citeşti câteva texte scrise de Andrei Pleşu. Le găseşti în Dilema. Sunt sigură că vei înţelege până la virgulă ce doreşte el să transmită. Cam aşa cred că trebuie să fie scris un articol ca să nu fie prea tehnic, dar nici scris pentru idioţi.
ok. multumesc pentru sugestie!
titlu, titlu, titlu. face 30% din articol. si gluma nu e