Deţin abilitatea rară de a vorbi cu tine fără să-mi verific telefonul
Cum va fi 2014
La conferinţa de azi de la Social Media Snow Camp, Manafu a zis la un momentat în prezentarea lui că bloggerii care vor demonstra că sunt pasionaţi, creativi şi, în general, cei care vor reuşi să se implice mai mult decât li se cere în campanii, se vor remarca cel mai bine în viitor. Se găsesc deja destui bloggeri care să poată respecta un brief şi se vor căuta de-acum în colo cei care reuşesc să dea tot ce-i mai bun de fiecare dată. Nu-i de-ajuns să urmezi nişte paşi ca să faci un articol. Trebuie să te diferenţiezi cumva, iar bloggerii care vor putea face asta vor fi şi cei mai câştigaţi.
Atunci mi-am amintit că, într-o altă conferinţă, a mai spus cineva (îmi cer scuze, dar nu mai ştiu cine) că persoana care se potriveşte cel mai bine pentru joburile pe care le caută (de obicei era vorba de joburi în publicitate sau social media) trebuie să ştie să facă mai mult decât este scris pe o diplomă sau pe un certificat. O persoană care vrea să facă lucruri, învăţă continuu, pentru că pasiunea este dincolo de orice hârtie pe care scrie că ai nişte abilităţi.
Concluzia ar fi că dincolo de orice, pasiunea e importantă. Şi dacă tot eşti pasionat de ceva, încearcă să inovezi cu fiecare ocazie. Oricine poate fi mediocru. Tu arată că poţi mai mult de-atât! Nu-i uşor, dar şi satisfacţiile vor fi pe măsură.
Şi apropo de bloggeri şi de conţinut, mi-a plăcut asta. Tot de la conferinţele de azi.
Sponsorii acestei ediţii sunt: Staropramen, Cora, Cosmote, Romtelecom, UniCredit Tiriac Bank, Coca-Cola, Samsung, Caroli și Calif.
10 Comments
1. nu ai putea sa faci intr-un fel sa nu mai completez de fiecare data formularul asta de inscriere?
2. ma bucur ca esti prezent la toate actiunile, esti atent si inveti tot timpul
3. blogger din cate stiu tot de la voi inseamna sa fii capabil sa iti exprimi propria opinie si nu neaparat sa fii participant la campanii si legat de asta, consider ca daca esti prea prins in campanii, la un moment iti uiti propria opinie si esti ghidat de dorinta de a castiga ceva… implicit, dispare pasiunea si apare interesul;
4. daca tot e pasiune, sa ne-o pastram si sa ne apreciem chiar si pentru simplul fapt ca am luat hotararea sa ne exprimam;
5. sper ca nu a fost niciun invitat care sa fumeze in timpul prelegerii si nu si-a uitat nimeni berea sub scaun;
6. as mai zice, dar mai las loc si de buna ziua! sejur frumos si imi pare rau ca nu am ocazia si eu sa particip atat de des si usor la asemenea evenimente!
1. În mod normal ar trebui să se salveze datele şi să nu mai fii nevoită mereu să le completezi. Am să verific, oricum. Mulţumesc!
2. Mulţumesc!
3. Da, da, ai dreptate. Trebuie să te gândeşti la cititorii tăi întâi şi apoi la orice altceva.
5. Nu, n-a ieşit nimeni din sală în timpul conferinţelor, iar sticlele de bere n-au rămas prin sala de conferinţe.
6. Mulţumesc mult! Poate reuşeşti să vii la ediţia din vara lui 2014. :D
Intr-adevar, este indicat sa oferim putin mai mult decat ni se cere, sa iesim in evidenta cu ceva, dar … plusul de valoare sa se bazeze pe propriile forte si pe „regulile” exprimate. Altfel, ne furam caciula unii la altii.
Da, clar. Trebuie să fii în stare să fii mai bun decât ţi se cere, ca să zic aşa.
and that’s why we’ve got comunitatea.motivonti.ro on the way :D
Nu sună rău ideea. Succes! :D
Da, poza aia ar trebui sa slujeasca drept motto concursului care transforma o gramada de bloggeri in vanzatori ambulanti si nepriceputi – SuperBlog.
Imediat ce se mercantilizeaza, un blog isi pierde complet atractivitatea… Pentru mine, cel putin.
Mie nu mi-a plăcut SuperBlog de când l-am văzut. Sper să-şi dea cât mai mulţi bloggeri seama că nu e chiar ok concursul.