De ce firma ta trebuie să apară pe Facebook

Fiind foarte activ pe internet, vă daţi seama probabil că obişnuiesc să-mi extrag informaţiile despre tot ceea ce se întâmplă din online. Nu sunt singurul, probabil şi voi faceţi la fel.

Am încercat întotdeauna să încurajez directorii de firme să acorde timp online-ului. De cele mai multe ori am eşuat datorită scepticismului receptorului, dar probabil e nevoie doar de timp şi de explicaţii în plus ca oamenii să conştientizeze importanţa online-ului.

Am zis mereu că site-ul unei companii este de cele mai multe ori făcut degeaba dacă nu există şi un cont de Facebook. Din punctul meu de vedere, cel mai important motiv pentru care e bine ca o firmă să se afişeze pe Facebook este datorită uşurinţei cu care poţi intra în contact cu posibilii tăi clienţi.

Dacă pe site-ul tău nu obişnuieşte să intre nimeni, la prieteni poţi aveam aproape pe oricine (foarte puţini oameni refuză cereri de prietenii), iar ofertele tale sigur or să le apară în News Feed, pentru că unii nici nu ştiu cum poţi scoate anumite conturi de la prieteni, de ascuns update-uri nici nu mai zic.

De ce mi se pare mie Facebook-ul drept una dintre cele mai bune metode de promovare a firmei tale?

1. Toată lumea este acolo.

Bine, nu chiar toată lumea, ci doar vreo 4.719.000 de oameni (conform FaceBrands.ro), adică exact cât să ajungă oferta ta la cine trebuie şi ca să fie dată mai departe. Şi dacă până anul trecut găseai mai mult copii pe Facebook, află că dintre prietenii mei, cam toţi se plâng acum că nu-şi mai pot dezlipi părinţii din faţa minunatei reţele de socializare.

Dacă tot este un loc unde se strânge toată gaşca, de ce să nu apari şi tu acolo cu firma ta?

2. Gândeşte-te la mobilitate.

Nu stă nimeni să-ţi caute ofertele pe Google când nu este acasă, dar Facebook-ul este deschis de la birou, de pe telefonul mobil, de la prieteni, de la şcoală, de peste tot. Pe Facebook se loghează toată lumea de peste tot de unde are ocazia, iar tu dacă eşti acolo când ei fac asta, ai toate şansele să-ţi mai câştigi câţiva clienţi şi de ce n-ai profita de ocazia asta?

10 Comments

  1. Ana- 4 aprilie 2012
    • Cristian Florea 4 aprilie 2012
  2. Noni 4 aprilie 2012
    • Cristian Florea 4 aprilie 2012
  3. IulianJ 5 aprilie 2012
    • Cristian Florea 6 aprilie 2012
  4. I.L. Caragiu 5 aprilie 2012
    • Cristian Florea 6 aprilie 2012
  5. MadMike 5 aprilie 2012
    • Cristian Florea 6 aprilie 2012

Leave a Reply