Vreau să fiu încrezută, ce meserie să-mi aleg?
Controlează-ţi telefonul din browser-ul de pe PC cu AirDroid
Mereu am zis că scopul meu pe Facebook este să strâng 5000 de prieteni. Motivul? În primul rând pentru că vreau mai mult feedback şi în al doilea rând pentru că îmi pot promova blogul mai bine.
Mai mult nu înseamnă neapărat mai bun, aţi putea spune. Ei bine, pe Facebook nu cred că e aşa. Până acum mi s-a demonstrat că mai mult chiar înseamnă mai bun. Şi acum să vă arat cu exemple.
Valentin Bosioc a postat astăzi o chestie tare interesantă pe profilul său de Facebook.
Observăm statisticile, da? Mesajul a fost distribuit o dată şi a primit 8 like-uri şi 1 comentariu
Mi s-a părut interesantă chestia asta şi am pus-o şi eu pe wall.
Mesajul a fost distribuit de 6 ori şi a primit 42 de like-uri şi 22 de comentarii (la ora la care am început să scriu articolul).
Diferenţa dintre mine şi Vali? Vreo 2000 de prieteni. Nu putem spune că informaţia a fost de calitate diferită, pentru că am trimis fix acelaşi lucru.
Iată de ce Social Media e frumoasă, pentru că se lucrează cu oameni care mai fac şi altceva pe lângă jocuri.
14 Comments
In primul rand depinde de cat de activi sunt prietenii vostri. In al doilea, depinde cat de mult comunici cu prietenii tai like/comentarii/distribuiri. Multi dau like, pentru ca si tu le-ai dat lor… (s-a mutat hi5-ul pe facebook). Si in cea mai mica parte, da. Se poate ca si numarul de prieteni sa ‘impresioneze’, desi n-as crede.
Stiu destui oameni care au aproape 5000 de prieteni si sunt activi de parca ar avea 500.
Da, conteaza si calitatea prietenilor, dar acum depinde si cum ii alegi tu. Daca ai 5000 de prieteni, dar toti au nume ca „frumushika rebela”, sau alte derivate, bineinteles ca n-o sa primesti feedback-ul de care ai nevoie.
Cat despre comunicare, Like-uri nu prea dau, dar cand am ceva de zis, zic. Iar cand cineva imi comenteaza mie, de cele mai multe ori raspund, sau dau macar un like, sa vada ca am citit comentariul
Contează foarte mult și calitatea informației strâns legată de calitatea prietenilor de pe Facebook.
De exemplu, dacă vei publica un clip video cu o manea, probabil că vei primi atât de multe LIKE-uri pe cât de mulți maneliști ai ca prieteni de FB.
Cred că mai degrabă te-ai axa pe LIKE-urile paginii de pe FB a blogului în loc de prieteni. Pare mai practic, părerea mea.
Nu ştiu dacă mi se pare mie sau nu, dar paginile sunt cam prost văzute de când cu modificările în timeline-ul Facebook-ului. Dacă pun un update pe profil şi un update pe pagină, mai rapid se pierde în timeline update-ul de pe pagină.
Iar faptul că oamenii se pot abona la update-urile contului tău, salvează. Pentru că poţi avea mai mult de 5000 de persoane care să vadă ceea ce scrii.
Oricum, momentan, până când mă hotărăsc unde mă promovez mai bine, folosesc atât pagina, cât şi contul şi trimit update-uri diferite, bineînţeles
Buna idee!
Pana acum nu dadeam accept la toti cei care-mi cereau „prietenia facebook-uiasca”, dar uite ca la chestia asta de promovare a blog-ului nu m-am gandit…
Am doar vreo 450 prieteni si sunt maxim 10 -15 cu care nu ma cunosc personal.
Dar sunt destui de activi… adica, depinde si ce postez, dupa cum spunea Serban in comentariul anterior.
In orice caz, am dat peste blog-ul tau venind de pe alt blog si am gasit postarea asta.
De-acum o sa incerc sa-mi maresc si eu numarul de prieteni.
Multzam de idee! :)
Salut! Mă bucur că ţi-a fost de ajutor articolul meu. Să ne ţii la curent cu evoluţia contului şi a feedback-ului pe care-l primeşti.
Spor la facebook-uit
da’ voi cand iesiti din casa?
Nici nu ştii ce manageri buni ai timpului suntem :D
Zi un articol care vrei sa ti-l promovez:)) sunt un mare strangator de like-uri:))
Oricare :))
te citeste zoso, e suficient
dar de unde stii tu asta? :))