
Cine vrea să meargă la DefCamp, cea mai importantă conferință despre securitatea cibernetică?

Doi români au construit cea mai ușoară bicicletă pliabilă din lume
Mă entuziasmez de fiecare dată când văd că o companie de succes la nivel global se hotărăște să investească și în România, în special pentru că acest lucru înseamnă că piața în care activează compania respectivă o să aibă numai de câștigat. Iar când în piața respectivă se află cineva care ridică puțin standardele, vor fi motivați și alții să le ridice. Așa se întâmplă și cu ERA Imobiliare, care a anunțat acum câteva zile că intră pe piața din România cu un sistem unic de francizare, ERA® Business System.
Practic, cei care doresc să vândă sau să cumpere imobile în România, au acum un punct de referință care atestă profesionalismul unui broker sau unei agenții imobiliare, asta pentru că:
În momentul în care un broker sau o agenţie se afiliază sistemului de francizare ERA, i se pun la dispoziţie o serie de instrumente şi un set de cunoştinţe care îl ajută să aibă succes pe piaţa imobiliară. Aceştia nu îşi pierd autonomia, fiecare franciză fiind deţinută independent. În relaţia de franciză, ERA acordă o licenţă brokerului sau agenţiei pentru a-şi desfăşura activitatea sub numele său şi pentru a urma modelul unic de afaceri ERA, în schimbul unei taxe lunare de licențiere.
Cu ocazia asta am aflat că în piața rezidențială din București valoarea medie pe metru pătrat a fost de 2300 € în 2008, iar acum a scăzut la 1000 €, dar și că prețul mediu pentru vânzarea unui imobil în capitală este de 59.000 €, iar în alte țări în care ERA este prezentă e cam așa: Austria – 292.000 €, Belgia – 130.000 €, Bulgaria – 49.800 €, Cehia – 133.000 €, Franța – 375.000 €, Germania – 214.000 €, Olanda – 236.900 €, Portugalia – 125.000 €, Elveția – 1.604.800 €, Turcia – 113.000 €.
Referitor la ce-o să urmeze pe piața imobiliară pentru că a intervenit și ERA în ecuație, aflăm așa:
ERA Romania îşi propune ca în următorii 5 – 10 ani, peste 100 de agenţi şi agenţii imobiliare să facă parte din sistemul ERA şi să deţină fiecare minim 10% din aria rezidenţială acoperită. În primii trei ani de funcţionare ERA România doreşte să atingă cel puţin 50 de francizaţi. În medie, în fiecare din ţările în care îşi desfăşoară activitatea, ERA deţine 15% din piaţa imobiliară rezidenţială.
Concluzia e simplă: dacă ai de gând să cumperi sau să vinzi imobiliare în perioada următoare printr-o agenție, ai putea să te uiți după brandul ERA.
1 Comment
E de vazut pe ce segment se pozitioneaza. Nu cred ca vor viza orice fel de cladire . Probabil ca vor intra pe rezidential.