Doar 4.99 lei

marketingPreţurile de ieri arătau cât mai rotunjite, ca să nu fie nevoit omul să umble cu zecimi de măsură în buzunar şi, când să plătească, s-o poată face cu bani ficşi. Preţurile de azi, în schimb, sunt pline de reduceri. De la 5 lei, un produs a fost micşorat cu 0,2%. Adică economiseşti la fiecare produs câte o monedă de un ban. La 100 de produse, ai scos o grămadă de bani. De 3 gume Orbit Professional. Deja îţi poţi deschide cont în bancă.

Am înţeles că toată treaba asta cu produsele ale căror preţ se termină cu .99 e doar o frumoasă strategie de marketing, dar cred că nu înţeleg eu prea bine ce vrea să schimbe.

Îmi poate explica şi mie cineva, vă rog?

20 Comments

  1. Madalin Blidaru 24 decembrie, 2011
    • Cristian Florea 24 decembrie, 2011
      • Madalin Blidaru 24 decembrie, 2011
      • Cristian Florea 25 decembrie, 2011
  2. envi 24 decembrie, 2011
    • Liviu Roman 24 decembrie, 2011
      • Cristian Florea 24 decembrie, 2011
    • Cristian Florea 24 decembrie, 2011
  3. Tudor 25 decembrie, 2011
    • Cristian Florea 25 decembrie, 2011
  4. mircea 25 decembrie, 2011
    • Cristian Florea 25 decembrie, 2011
  5. Pato Basil 29 decembrie, 2011
    • Cristian Florea 29 decembrie, 2011
  6. Radu 29 decembrie, 2011
    • Cristian Florea 29 decembrie, 2011
  7. Tasia 30 decembrie, 2011
    • Cristian Florea 31 decembrie, 2011
  8. Ela 3 ianuarie, 2012
    • Cristian Florea 3 ianuarie, 2012

Leave a Reply