Ce beneficii îți aduce consumul de bere
Studiu: 8 din 10 colegi de muncă te invidiază chiar în acest moment
Spuneam acum ceva timp că Facebook a schimbat felul în care brandurile pot primi review-uri, iar dacă administrezi pagini de brand probabil știi asta deja. Dacă în trecut oamenii puteau da un review paginii tale care să fie cuprins între una și cinci stele, acum cei care vor să zică ceva despre business-ul pe care îl administrezi sunt întrebați dacă ar recomanda business-ul sau nu, apoi sunt rugați să-și motiveze răspunsul printr-un text de cel puțin 25 de caractere.
Bineînțeles, orice om de social media știe că e bine să răspundă fiecărui review. Fie că e unul pozitiv sau nu, e bine să fii acolo și să le arăți oamenilor că apreciezi că și-au răpit din timpul lor ca să-și spună părerea despre business-ul tău.
Lucrul ăsta devine și mai ușor de făcut de-acum încolo, pentru că Facebook a adăugat posibilitatea de a seta un mesaj prestabilit care să se trimită în privat celor care îți lasă review-uri pe pagină. Poți seta ca mesajul să fie trimis doar celor care lasă review-uri pozitive, doar celor care lasă review-uri negative sau ambelor categorii de review-uri.
E fain că poți edita mesajul destul de mult. Adică poți adăuga numele sau prenumele celui care a lăsat review-ul, dacă vrei să începi mesajul cu „Salutare, Cristian” sau orice altceva consideri util. Dar poți în același timp să atașezi și imagini sau clipuri video mesajelor, iar asta ar putea reprezenta un avantaj în anumite situații.
Ideea mi se pare faină în primul rând pentru că îți e mai ușor să interacționezi cu cei care îți lasă review-uri. Apoi, poți gândi un sistem prin intermediul căruia să-i recompensezi cu o reducere pe cei care lasă review-uri pozitive sau să le oferi ceva în plus (un eBook, un infografic, orice). O alte parte faină e că mesajul automat va fi trimis către cel care a dat review după aproximativ 10 minute de la lăsarea review-ului, iar asta înseamnă că vor fi mai puține șanse să-și dea seama că e un mesaj trimis automat.
Cum se activează mesajele automate pentru cei care lasă review-uri?
- Intră pe pagina pe care o administrezi, apoi accesează tabul Inbox;
- În partea stângă apare acum și tabul „Automated responses”. Click pe el;
- De aici activezi, dezactivezi și personalizezi mesajul. Ca în fotografia de mai jos.