Ce fac românii când începe pauza de reclame la TV [infografic]
S-a actualizat aplicația Google Maps pentru iPhone și vine cu două lucruri interesante
Într-o prezentare de la Digital Marketing Forum, am văzut și un spot de la o campanie făcută de S7 Airlines în Moscova. Au pornit de la ideea că, de multe ori, rușii doar își imaginează anumite locuri, că nu reușesc să ajungă niciodată acolo. Apoi au făcut un aparat cu ajutorul căruia oricine își dorea destul de mult să ajungă într-o anumită țară, putea câștiga bilete de avion în acea direcție, dacă dorința era atât de puternică încât să miște cu puterea minții un avion digital. Și a ieșit un studiu de caz foarte tare. Pe care te invit să-l vezi mai jos:
Acum vreo doi ani eram la Internet & Mobile World în București și la unul dintre standurile de-acolo era o cască asemănătoare celei din clip. Iar dacă o puneai pe cap, puteai să dai like unei pagini de Facebook cu ajutorul minții. :)) N-am înțeles prea bine cum funcționa, dar știu că nu era ușor să miști cursorul mausului în direcția butonului de Like.
Exemplele astea ne arată cam cât de mult a evoluat tehnologia, iar acesta e unul dintre motivele pentru care am ales să îți spun și ție despre campania celor de la S7 Airlines.