
Au început înscrierile la conferințele Webstock. Bloggerii au acces gratuit

Cum ai reacționa dacă te-ar ruga un copil din parc să-l ajuți la teme?
Cei de la Ford l-au transformat pe Simone Tempestini (campionul național de raliuri) într-un șofer Uber pentru o zi. Și i-au dat pe mână un Ford Focus RS, iar clienții care alegeau să meargă cu el primeau cursa gratuită dacă acceptau Provocarea. Iar provocarea arată cam așa:
http://www.youtube.com/watch?v=CUW5vLnUNOc
Îmi place că brandurile din România încep ușor-ușor să vină cu campanii faine, în stilul celor pe care noi ne-am obișnuit să le vedem pe la străini. Nu știu dacă mai ții minte, dar Ford România a mai făcut de-a lungul timpului campanii mișto online, cum e și cea de filmată în fabrica de motoare de la Craiova, în care au lăsat o mașină de raliu să se plimbe prin fabrică. O poți urmări aici.
Legat de colaborarea cu Uber, pentru mine e genul de campanie care mă face să spun „Cum ar fi fost să fiu eu unul dintre cei care au trăit acea experiență?”. Dar probabil n-o să aflu prea curând. :))