Eurosport a lansat un concurs pentru cicliștii amatori. Uite cum te poți înscrie
Două proiecte care contribuie la conservarea naturii din țara noastră
Growth hacking marketing este un tip de publicitate pe care Sean Ellis, un marketer din SUA, l-a gândit pentru a ajuta startup-urile să crească mai rapid. N-are legătură cu hackerii, ci se referă mai degrabă la a „fenta” o creștere lentă a unui business, fiind mai atent la felul în care comunici.
Este un tip de publicitate cu buget limitat, în care accentul este pus pe un produs cât mai bun, o rezolvare cât mai ușoară și inteligentă a nevoilor clienților și o măsurare continuă a campaniilor de marketing, astfel încât să poți adapta comunicarea rapid, în funcție de rezultatele obținute.
Cei de la SMARTERS au făcut primul ghid din România care explică conceptul de growth hacking marketing. Găsești în el și câteva studii de caz interesante, cu poveștile unor business-uri precum Dropbox sau AirBnB care au ajuns rapid la cifre de afaceri de milioane de dolari.
Dacă vrei să descarci ghidul, să știi că-l găsești aici. Eu l-am răsfoit puțin și cred că e resursă utilă pentru cineva care se află la început de drum în comunicare și dorește să afle mai multe lucruri despre acest domeniu. ??