Întrebare pentru SEO-işti

Din punct de vedere SEO, este mai bun un link exchange sau un banner exchange? De ce?

Mă bate gândul ăsta de ceva timp şi încă nu i-am dat de capăt. Iniţial credeam că link-ul e mai bun pentru că are anchor text-ul care poate fi indexat de Google, dar şi bannerul are alt tag-ul care poate fi la fel de bine indexat de Google.

Lăsând numărul de vizitatori pe care îi pot primi la o parte, excluzând şi link-urile cu o greutate mai mare (cele one-way sau three-way), vreau să ştiu şi eu răspunsul celor care se pricep mai bine în domeniul SEO.

E o simplă curiozitate, nu ştiu cu ce m-ar putea ajuta pe viitor.

P.S.: Nu accept răspunsuri gen: „link-urile din articole sunt mai bune din punct de vedere SEO decât orice link exchange sau banner exchange”. Asta ştiu şi eu. Vreau răspunsul exact la întrebare, fără devieri.

Tags:
    1. Cristi duminică, 10 ianuarie 2010, 16:07
      • Cristian Florea duminică, 10 ianuarie 2010, 16:12
    2. Avadanei Andrei duminică, 10 ianuarie 2010, 17:05
    3. Aurica duminică, 10 ianuarie 2010, 20:12
      • Cristian Florea duminică, 10 ianuarie 2010, 20:23
    4. seoslayer luni, 11 ianuarie 2010, 11:31

    Adaugă un comentariu