Întrebare pentru SEO-işti

Din punct de vedere SEO, este mai bun un link exchange sau un banner exchange? De ce?

Mă bate gândul ăsta de ceva timp şi încă nu i-am dat de capăt. Iniţial credeam că link-ul e mai bun pentru că are anchor text-ul care poate fi indexat de Google, dar şi bannerul are alt tag-ul care poate fi la fel de bine indexat de Google.

Lăsând numărul de vizitatori pe care îi pot primi la o parte, excluzând şi link-urile cu o greutate mai mare (cele one-way sau three-way), vreau să ştiu şi eu răspunsul celor care se pricep mai bine în domeniul SEO.

E o simplă curiozitate, nu ştiu cu ce m-ar putea ajuta pe viitor.

P.S.: Nu accept răspunsuri gen: „link-urile din articole sunt mai bune din punct de vedere SEO decât orice link exchange sau banner exchange”. Asta ştiu şi eu. Vreau răspunsul exact la întrebare, fără devieri.

Tags:

6 Comments

  1. Cristi 10 ianuarie 2010
    • Cristian Florea 10 ianuarie 2010
  2. Avadanei Andrei 10 ianuarie 2010
  3. Aurica 10 ianuarie 2010
    • Cristian Florea 10 ianuarie 2010
  4. seoslayer 11 ianuarie 2010

Leave a Reply