Întrebare pentru SEO-işti

Din punct de vedere SEO, este mai bun un link exchange sau un banner exchange? De ce?

Mă bate gândul ăsta de ceva timp şi încă nu i-am dat de capăt. Iniţial credeam că link-ul e mai bun pentru că are anchor text-ul care poate fi indexat de Google, dar şi bannerul are alt tag-ul care poate fi la fel de bine indexat de Google.

Lăsând numărul de vizitatori pe care îi pot primi la o parte, excluzând şi link-urile cu o greutate mai mare (cele one-way sau three-way), vreau să ştiu şi eu răspunsul celor care se pricep mai bine în domeniul SEO.

E o simplă curiozitate, nu ştiu cu ce m-ar putea ajuta pe viitor.

P.S.: Nu accept răspunsuri gen: “link-urile din articole sunt mai bune din punct de vedere SEO decât orice link exchange sau banner exchange”. Asta ştiu şi eu. Vreau răspunsul exact la întrebare, fără devieri.

Poate te ajută: public săptămânal un clip util pe YouTube.
Tags:
    1. Cristi duminică, 10 ianuarie 2010, 16:07
      • Cristian Florea duminică, 10 ianuarie 2010, 16:12
    2. Avadanei Andrei duminică, 10 ianuarie 2010, 17:05
    3. Aurica duminică, 10 ianuarie 2010, 20:12
      • Cristian Florea duminică, 10 ianuarie 2010, 20:23
    4. seoslayer luni, 11 ianuarie 2010, 11:31

    Adaugă un comentariu