Investeşti în promovare?

Cred că am repetat-o de zeci de ori, dar sunt conştient de faptul că dac-o mai spun încă o dată, n-are cum să strice. Promovarea reprezintă unul dintre cei mai importanţi paşi pe care trebuie să-i facă un blogger pentru a-şi deschide porţile spre succes.

Fără promovare, de blogul tău s-ar putea să nu audă nimeni, iar dacă de blogul tău nu aude nimeni, nu te poţi numi blogger, ci, probabil, un simplu scriitor de opinii. Aceleaşi opinii le poţi foarte frumos scrie şi în Notepad sau Microsoft Word, având în vedere că feedback-ul pe care-l primeşti este acelaşi.

Acum, promovarea depinde de fiecare dintre noi. În timp ce unii investesc atât timp, cât şi bani în tot felul de reclame, pentur a-şi face blogul mai cunoscut, alţii se promovează ocazional, folosind metode gratuite.

Deşi am impresia că majoritatea dintre voi n-aţi îndrăznit să plătiţi pentru vreun fel de promovare pe undeva, ţin să vă întreb: În ce constă investiţia voastră în promovare? Este vorba şi de ceva bani la mijloc? Cam cât timp alocaţi pe zi (sau pe săptămână) pentru a vă promova blogul?

    1. Zoly duminică, 4 iulie 2010, 15:25
    2. Ndrey duminică, 4 iulie 2010, 16:48
    3. Florin duminică, 4 iulie 2010, 17:32
    4. fara orizont duminică, 4 iulie 2010, 18:07
    5. Pingback: avemblog.net 4 iulie, 2010
    6. A.Dragos duminică, 4 iulie 2010, 20:11
    7. MidSuMmEr NiGhT's DrEaM duminică, 4 iulie 2010, 20:49
    8. Pavel duminică, 4 iulie 2010, 19:51
    9. Perfu duminică, 4 iulie 2010, 20:10
      • Marius duminică, 4 iulie 2010, 22:44
        • Cristian Florea duminică, 4 iulie 2010, 23:54
    10. radu luni, 5 iulie 2010, 5:40
    11. Perfu luni, 5 iulie 2010, 7:31
    12. Tudor luni, 5 iulie 2010, 9:41
    13. Emil luni, 5 iulie 2010, 10:16
    14. Andrei luni, 5 iulie 2010, 18:54
    15. Andrei Alexe marți, 6 iulie 2010, 8:59
    16. blogatoru joi, 8 iulie 2010, 11:58
    17. Costume adulti joi, 8 iulie 2010, 11:22
      • Cristian Florea vineri, 9 iulie 2010, 8:20
    18. cheez vineri, 23 iulie 2010, 21:43

    Adaugă un comentariu