Investeşti în promovare?

Cred că am repetat-o de zeci de ori, dar sunt conştient de faptul că dac-o mai spun încă o dată, n-are cum să strice. Promovarea reprezintă unul dintre cei mai importanţi paşi pe care trebuie să-i facă un blogger pentru a-şi deschide porţile spre succes.

Fără promovare, de blogul tău s-ar putea să nu audă nimeni, iar dacă de blogul tău nu aude nimeni, nu te poţi numi blogger, ci, probabil, un simplu scriitor de opinii. Aceleaşi opinii le poţi foarte frumos scrie şi în Notepad sau Microsoft Word, având în vedere că feedback-ul pe care-l primeşti este acelaşi.

Acum, promovarea depinde de fiecare dintre noi. În timp ce unii investesc atât timp, cât şi bani în tot felul de reclame, pentur a-şi face blogul mai cunoscut, alţii se promovează ocazional, folosind metode gratuite.

Deşi am impresia că majoritatea dintre voi n-aţi îndrăznit să plătiţi pentru vreun fel de promovare pe undeva, ţin să vă întreb: În ce constă investiţia voastră în promovare? Este vorba şi de ceva bani la mijloc? Cam cât timp alocaţi pe zi (sau pe săptămână) pentru a vă promova blogul?

20 Comments

  1. Zoly 4 iulie 2010
  2. Ndrey 4 iulie 2010
  3. Florin 4 iulie 2010
  4. fara orizont 4 iulie 2010
  5. A.Dragos 4 iulie 2010
  6. MidSuMmEr NiGhT's DrEaM 4 iulie 2010
  7. Pavel 4 iulie 2010
  8. Perfu 4 iulie 2010
    • Marius 4 iulie 2010
      • Cristian Florea 4 iulie 2010
  9. radu 5 iulie 2010
  10. Perfu 5 iulie 2010
  11. Tudor 5 iulie 2010
  12. Emil 5 iulie 2010
  13. Andrei 5 iulie 2010
  14. Andrei Alexe 6 iulie 2010
  15. blogatoru 8 iulie 2010
  16. Costume adulti 8 iulie 2010
    • Cristian Florea 9 iulie 2010
  17. cheez 23 iulie 2010

Leave a Reply