Dacă tot sunteţi masculi. Şi dacă tot sunteţi feroce…
Hai că sunteţi simpatici, măi oltenilor
Azi am dat like paginii de Facebook a celor de la Vunk. După ce-am făcut asta, au postat pe profilul lor următorul mesaj.
Vă daţi seama cât de tare m-am bucurat că un lucru aparent minor a fost apreciat atât de mult încât să primească un premiu, nu?
Cei care se ocupă de Social Media la Vunk urmează o regulă simplă, pe care mulţi o uită atunci când promovează un brand sau un produs: ei creează experienţe.
Cineva zicea la un moment dat că un brand nu este reprezentat de logo, de nume ori de povestea din spatele său. Un brand este reprezentat de experienţa pe care o are clientul cu brandul respectiv. Trupa Vunk mi-a oferit o experienţă frumoasă, iar eu am să-i apreciez mai mult de-acum în colo. Nu contează ce poveste au în spate, ce logo au şi nici în ce direcţie se îndreaptă muzica lor, că experienţa pe care mi-au oferit-o rămâne.
P.S.: Aţi ascultat noul lor single, da?
3 Comments
Stiam de modul prin care reusesc cei de la Vunk sa interactioneze cu fanii pe pagina lor de FB insa chiar nu stiam detaliile unui concurs de acest gen. Esti norocos, iar daca ma gandesc ce sanse erau sa fii chiar tu fericitul fan cu numarul 100.000, cred ca te poti numi foarte norocos :))
A fost un concurs neanuntat in prealabil. S-au gandit la asta dupa ce au vazut ca au strans numarul asta de like-uri. :D