
Explicațiile opțiunilor din Facebook Ads într-un singur infografic

Semifinalele de la Wimbledon se pot vedea pe Twitter
Astăzi am văzut un spot cu Michael Phelps. Pentru cei care nu știu, Michael Phelps este un înotător american, deținător a șapte recorduri mondiale la diverse probe de înot și câștigător a 14 medalii de aur la Jocurile Olimpice de vară. Spotul e ușor motivațional și vorbește despre munca pe care o depui ca să ajungi sus, cea despre care nu știe nimeni, pentru că nu stă nimeni să te urmărească zi de zi. Hai să vezi spotul și mai discutăm puțin după.
http://www.youtube.com/watch?v=Xh9jAD1ofm4
Îmi place sloganul „It’s what you do in the dark, that puts you in the light” și mi se pare că se aplică în orice domeniu, nu doar când vine vorba de competițiile sportive. Și în blogging, spre exemplu, contează foarte mult networking-ul pe care-l faci, contează ce cărți citești, ce strategie ai în spate sau cât de mult ai grijă de comunitatea care urmărește ce publici tu acolo. Într-adevăr, în final, totul se rezumă la niște texte aruncate pe o platformă, dar e cale lungă de parcurs până ajungi să faci în așa fel încât acele texte să fie pe placul publicului sau să fie scrise cu o voce personală, pe care oamenii ar recunoaște-o ușor.
Acum te provoc să te gândești la ce faci tu „in the dark” pentru pasiunile tale. Din punctul meu de vedere, acele lucruri sunt cele care fac diferența dintre un Michael Phelps și ceilalți.