Cum am primit amendă pentru că mergeam pe lângă bicicletă
79% dintre români nu pleacă de-acasă fără telefon. Tu cum procedezi?
Am tot citit pe net critici la adresa noii campanii de la Cris-Tim. Mulţi au zis că dacă tot a crescut, de ce au mai lăsat-o pe Luiza în spot? Că cică ea a fost potrivită la vremea ei, iar acum gata, ar trebui să-şi vadă de treabă.
Mie mi se pare o campanie bună tocmai din acest motiv, pentru că Luiza nu mai are nicio legătură cu clipurile publicitare acum, dar se poate lăuda că a făcut parte din unul dintre primele (dacă nu chiar primul) clipuri virale de la noi din ţară. Şi cu faptul că toţi, dar absolut toţi, ne gândim la pronunţia ei când auzim „Salam Săsesc”.
În plus, targetul campaniei nu suntem noi, ăştia de ne place să ne dăm cu părerea despre orice. Targetul sunt părinţii care-şi pot face copiii superstari în următorul spot Cris-Tim. Pentru părinţi contează tare mult lucrul ăsta. Şi pentru copii la fel. Nu numai că se vor bucura de atenţie şi se vor distra la filmări, dar peste ani vor avea nişte momente care vor rămâne ale lor. Vor putea spune că au jucat într-un spot publicitar la o vârstă tare fragedă, lucru cu care nu se poate lăuda chiar oricine.
Pentru mine e foarte puţin important dacă Luiza este sau nu este talentată să poată juca în spoturi publicitare acum, atât timp cât ea este cea mai în măsură să transmită mesajul campaniei. Şi recunosc, pe undeva mi-ar fi plăcut şi mie să mă uit la un spot publicitar şi să mă văd stâlcind cuvinte acolo.