
Cum a fost prima alergare competițională la care n-am ținut cont de timp

Sunt speaker la Craiova2.Online. Dacă ești prin zonă, hai și tu
Acum câteva zile, în drum spre birou, am observat că un candidat la Primăria Sectorului 2 s-a gândit să-și pună un ditamai bannerul de campanie fix în mijlocul trotuarului, îngreunând trecerea pietonilor. Pe mine cel mai tare m-a deranjat faptul că acel banner le îngreunează foarte tare accesul persoanelor cu dizabilități. Fiind plasat în fața unui Mall, e clar că pe-acolo trec foarte mulți oameni, chiar și persoane în scaun cu rotile sau mame cu copii în cărucioare. I-am trimis stimabilului un mesaj pe Facebook în care l-am rugat să mute bannerul, dar pentru că nu m-a băgat în seamă, am pus postarea și pe Facebook, s-o vadă toată lumea:
Apoi, în comentarii, am primit tot felul de recomandări despre ce aș putea să fac pentru a repara această nedreptate, de la a vandaliza afișul până la a încerca pe cale legală să rezolv lucrurile. Și am ales calea legală. Adică am făcut următoarele:
- Am căutat pe Google „reclamatii poliție sector 2” și am ajuns pe site-ul Poliției Comunitare din Sectorul 2, unde am completat un formular.
- Am instalat aplicația Civic Alert pe telefon și, la fel, printr-un formular, am scris care-i problema.
Rezultatul?
Ieri am primit un răsuns de la Poliția Sectorului 2, care arată cam așa:
Tot ieri, cei de la Civic Alert au trimis un mail Primăriei Sectorului 3 (nu știu de ce nu a ajuns la Sectorul 2) în care li se spunea despre problema semnalată de mine. În redactarea mailului au folosit și adresa mea la cc, ca să văd și eu discuția.
Rezolvarea? A venit tot ieri, când am aflat că bannerul a fost luat de acolo. Am făcut azi dimineață și o poză doveditoare:
Nu știu dacă faptul că am reclamat eu nedreptatea a schimbat lucrurile sau pur și simplu a fost o coincidență, dar am învățat trei lucruri din toată nebunia asta:
- E mai bine să încerci să schimbi ceva în loc să speri că vor încerca alții să facă asta;
- Atât formularul de pe site-ul Poliției, cât și aplicația Civic Alert sunt un bun punct de pornire când vrei să produci o schimbare în orașul sau în cartierul tău.
- E de un milion de ori mai bine să știi că ai încercat să schimbi lucrurile decât să te încrunți și să zici „Sunt sigur că nu vor schimba ăștia nimic”.
10 Comments
Foarte bine si frumos!
Mulțumesc! :D
Daca tot avem telefoane smart, facem si orasul smart. Sa stiti ca sunteti la 1 email distanta si 30 de zile (in general) de rezolvarea problemelor de ordin administrativ, Un pic de search pe google dupa adresa de email potrivita.
Si daca nu gasiti chiar adresa potrivita (gen sa zicem fix administratia de sector) puteti trimite la primaria generala, sau politia rutiera si ei redirectioneaza catre administratia compententa.
Nu uitati la finalul emailului sa treceti si urmatoarea mentiune:
„Aștept să-mi comunicați numărul de înregistrare și doresc ca informațiile solicitate să îmi fie
furnizate, în format electronic, la următoarele adrese de e-mail:”
Pe partea de infrastructura rutiera puteti sa va inspirati de aici
Mulțumesc pentru completare! :D
O atitudine laudabila. Asta dovedeste ca daca ne implicam, putem rezolva ceva care nu ajuta doar un singur om ci o intreaga comunitate. Felicitari!
Mulțumesc, Roxana!
Bine le-ai facut :)
Meritau! :D
un exemplu clar mobilizator pentru toți cei care observă astfel de abateri și nu numai ! Felicitări !
Mulțumesc!