
Cum este în trenul Beck’s care merge la Electric Castle

Au început înscrierile la conferințele Webstock. Bloggerii au acces gratuit
Acum câteva zile am pus pe blog un infografic în care erau explicate setările pe care le găsești atunci când vrei să faci reclame pe Facebook. E util dacă nu ai avut niciodată răbdare să vezi ce face fiecare setare, că așa poți înțelege mai bine despre ce e vorba.
Azi vreau să vorbim despre cum poți verifica ce crede Facebook că te pasionează în momentul în care îți afișează reclamele. Sistemul lor se uită în special la paginile la care ai dat like și la ceea ce ai completat în profilul tău (la pasiuni, interese etc.). În funcție de asta face o listă cu ceea ce crede că te interesează pe tine. Lista o găsești aici (trebuie să fii logat pe Facebook ca să funcționeze). O să vezi împărțite pe categorii interesele tale. Dacă dai click pe categorie, îți apar niște cuvinte cheie care au legătură cu acea categorie, iar dacă dai click pe un cuvânt cheie, o să vezi care-i motivul pentru care Facebook crede că tu ai vrea să vezi reclame din acea categorie. Dacă vrei, poți elimina anumite cuvinte sau subcategorii de acolo.
De menționat ar fi faptul că atunci când un brand face Facebook Ads prin remarketing, nu ține cont de setările pe care le-ai făcut tu pe pagina de interese. Adică dacă ai selectat că nu vrei să vezi reclame din categoria „Tehnologie” și apoi intri și-ți cauți un laptop pe site-urile de profil, vei vedea timp de câteva zile reclame cu laptopuri pentru că Facebook îți afișează reclamele pe baza faptului că ai vizitat site-urile respective în acea categorie și nu are legătură cu paginile cărora ai dat like sau cu felul în care ai completat profilul tău de Facebook.