Azi lansăm Canapeaua Artiștilor by Kooperativa 2.0
Foarte tare campania The Imagination Machine de la S7 Airlines
Ieri, la Digital Marketing Forum, cei de la iSense Solutions au arătat, în premieră, rezultatele unui studiu referitor la ce fac românii când începe pauza de reclame la TV. Poate o să zici că e simplu și că știe toată lumea răspunsul: nu se uită la TV când începe pauza publicitară. Doar că cei de la iSense au intrat mai mult în detalii și i-au întrebat ce fac, efectiv, când nu se uită la reclame. Dacă lucrezi în comunicare, dacă plătești reclame online sau pe TV, rezultatele studiului sigur te vor ajuta. Dacă nu, măcar așa, de curiozitate, cred că ar fi bine să arunci un ochi peste numerele de mai jos.
Și dacă tot am început să vorbim despre reclame, am două anunțuri pentru tine:
1. Facebook introduce Canvas Ads. Pe scurt, poți face ca reclamele văzute de pe mobil să nu-l mai trimită pe utilizator pe un landing page, ci să creezi direct din Facebook un fel de landing page. Ca în gif-ul de mai jos:
2. Zelist a lansat, tot ieri, tot la Digital Marketing Forum, Zelist Industries. E o perioadă limitată în care te poți juca cu un cont premium, dacă folosești username-ul demo@zelist.ro și parola industries.
2 Comments
Evident ca schimb canalul, pentru ca nu mai suport cretinatatile de reclame, care au ajuns atit de enervante prin prostia lor si numarul lor imens, ca deja ma dispera cu nervii. Eu nu cred ca exista om normal la cap care sa reziste la o sedinta completa de reclame, cam cit pauza dintre reprize, pentru ca deja ar fi afectat psihic si ar avea nevoie de ingrijiri medicale de specialitate. Si ca sa citez totusi o reclama: CONSUMUL DE RECLAME DAUNEAZA GRAV SANATATII !!!
Da, știam că majoritatea persoanelor schimbă programul, dar era interesant de știut și ce fac în timpul acela liber. :D