Avantajele şi dezavantajele de a fi blogger vrâncean
Tupeul care lipseşte
Dacă sunt unul dintre bloggeri care pot scrie articole în orice fel de mediu (fie că e gălăgie, mizerie, întuneric, lumină, soare, frig etc.), când vine vorba de curăţenia pe care-o am aici, online, sunt foarte atent.
Nu pot să-mi desfăşor activităţile dacă nu am curăţenie pe desktop, dacă meniurile din Admin Panelul de la WordPress stau toate desfăcute, dacă Y!M-ul, deschis fiind, nu stă liniştit în partea dreaptă, dacă TweetDeck-ul nu ocupă maxim 60% din spaţiul monitorului, sau dacă am 12938102301 tab-uri deschise în browser, care mai de care cu un favicon mai colorat si mai jucăuş.
Totodată, nu suport să am o sumedenie de mailuri în inbox, fie că sunt citite sau nu. Eu întotdeauna am Inbox-ul gol. După ce am citit un mail, dacă e de păstrat îl mut într-un folder special, dacă nu, îl şterg fără s-o mai lungesc anapoda.
Pe Facebook e cam acelaşi lucru, pentru că mereu scap de notificări, adică întotdeauna resping cererile la jocuri, sau dau „Not attending” la evenimente.
Iar asta nu pentru că-s io cine ştie ce onliner de succes, ci pentru că aşa m-am obişnuit şi pentru că un spaţiu de lucru curat face şi munca să fie mai cu spor.
Voi cum staţi din punctul de vedere al curăţeniei online?
19 Comments
cam la fel ca tine
dar in viata reala tot ordonata esti? :D
Eu imi incep o zi obisnuita cam asa:
1) Citesc mail-ul. Am cam 15-20 minute maxim. Citesc ce e de citit, raspund unde e cazul, sterg spam-urile si inchid.
2) Verific blogul. Raspund la comentarii si verific posturile programate (Daca am).
3) Deschid Reader-ul si vad ce am de citit, eventual comentat.
4) Eventual daca am ceva timp mai Twitter-esc 5-10 minute.
Cam asta fac eu. In legatura cu ordinea, da, si eu sunt destul de ordonat insa nu prea suport sa am zeci de aplicatii deschise daca nu le folosesc.
Nici eu nu tin o gramada de aplicatii deschise fara sa le folosesc. Tweetdeck-ul e deschis mereu pentru ca-l folosesc mereu. Browserul la fel. Mess-ul e deschis in 80% din timpul petrecut la PC, pentru ca mai pun cate-un articol la status (totusi, sunt si zile in care imi desfasor activitatile uitand sa deschis Y!M-ul). Winamp-ul mai e deschis aproape non stop, pentru ca obisnuiesc sa ascult muuulta muzica in timp ce lucrez
Incep sa devin mai ordonat. Asa, usor si sigur.
Dar ce te-a determinat sa faci asta?
Idealismul, cred. Nu stiu, nu am avut un motiv anume ci doar am decis sa devin mai ordonat. Probabil maturitatea, faptul ca odata cu varsta se aduna si ale lucruri prin caracter.
Sunt ca tine de la un capat la altul! :D
Nimic in plus si nimic in minus? :D
Nu am inteles niciodata faza cu meniurile desfacute in wp admin. La multi am vazut ca le tin asa.
Mie mi se pare mult mai dezorganizat dashboard-ul asa…
Mie mi se pare ca ocupa spatiu degeaba. Si atunci cand vreau sa caut ceva in meniu, de ce sa dau scroll de 3 ori, cand pot gasi fara niciun fel de intoarcere a rotitei de la mouse? Unde mai pui ca daca ai mai multe plugin-uri instalate, se face de 100 de kilometri meniul Settings
Am patit sa stiu si eu 1-2-3 zile cu desktop-up murdar, dar asta se intampla cand lucrez… :D
Eu il curat mereu. cand lucrez fac un folder cu ceea ce-mi trebuie pentru lucru, nu le las pe desktop
:))) buna asta
Fac curatenie in inbox si pe desktop in fiecare seara.
Deci suntem mulţi ăştia care ţin la curăţenie
Ehhh…realizez ca in momentul asta stau cam prost la capitolul ordonare pe pc.
Cu ocazia asta realizez ca e o urgenta. Nici eu nu suport chestii alandala si ne la locul lor, insa cateodata, din lipsa de timp, mai las de pe o zi pe alta…si uite asa au trecut zile bune decat nu am facut ordine nici pe desktop, nici in mail…nicaieri. E chiar deprimant sa le vad pe toate asa incarcate….:(
O ordonare din asta n-ar trebui sa-ti ia mai mult de 30 de minute, maxim o ora. Nu mai amana, ocupa-te astazi de asta