Cum a fost primul concurs la care am participat pe bicicletă
5 taguri HTML pe care ar trebui să le ştie orice blogger
Mi se pare că se pune foarte mult accent pe bara aia de la finalul fiecărui afiş pe care sunt logo-urile sponsorilor. Am avut de câteva ori ocazia să fac designul unor afişe ale unor evenimente, iar organizatorii insistau foarte mult pe partea aia de sponsori şi parteneri. Uneori aveam impresia că afişul ar fi trebuit să înceapă cu sponsorii, dacă tot e atât de important detaliul ăsta. Sau poate ar fi trebuit să pun logo-urile sponsorilor pe mijlocul afişului, iar informaţiile esenţiale în partea de jos, scrise mititel.
Pe de altă parte, când am mai primit propuneri de implicare în anumite proiecte, primul lucru pe care-l treceau în mail cei care-mi făceau propunerea, era acela că logoul meu va apărea pe afiş şi că vor fi printate sute sau mii de afişe.
Acum, dacă tot se pune atât de mult accent pe partea aia, sunt curios cât de mult contează pentru voi sponsorii. Adică sunt curios dacă vă uitaţi vreodată la bara de sponsori şi parteneri ai unui eveniment. Eu recunosc, mă uit la sponsori de curios, că vreau să văd dacă e cineva din online pe listă. :D
12 Comments
Eu, în calitate de om de PR pentru un ONG, care are proiecte ce necesită parteneri și sponsori, mereu mă uit la afișele altor evenimente să văd cine sponsorizează, ce parteneri sunt și poate mai fur niște idei și pentru ce avem noi nevoie. Eu mă uit din curiozitate, mi s-a format un reflex și probabil tuturor oamenilor de comunicare, dar mă îndoiesc că alții se uită.
Măcar pentru oamenii de comunicare să fim atenţi la cum punem sponsorii pe afiş. :))
Inainte sa lucrez in presa nu ma uitam. Acum din pura curiozitate imi arunc ochii si in zona aia.
Poate de când lucrezi în presă ai început să cunoşti mai bine ce fac anumite companii. O fi asta explicaţia?
Recunosc ca si eu ma uit. Si ma enervez cand, mai ales la filme, sponsorii sunt scrisi foarte mic, de nu se vad. Adica de ce i-ai mai scris, daca tot nu sunt vizibili? Nu zic sa fie mai mari decat mesajul filmului, dar trebuie sa fie si ei vizibili….
Uite că la afişe de filme nu m-am uitat niciodată ca să văd ce înseamnă sponsori scrişi prea mic. :))
intotdeauna ma uit… nu stiu daca presa este de vina, dar… imi sare in ochi orice detaliu :)
Poate eşti atent la detalii de obicei, de-aia şi aici te uiţi să vezi sponsorii. :-??
Si eu ma uit la sponsori si cum e facut afisul. Fiindca am activat ani buni in ONGS-uri si a trebuit sa caut parteneri si sponsori si sa promit promovare. Plus e o ocazie buna de a vedea ce firme/institutii se mai implica in proiecte/programe si in ce fel de proiecte/programe.
Deci suntem mulţi care facem asta, din câte observ. :D
Eu in afise si brosuri ma uit la limbajul nonverbal si mimica. Cateodata ma apropii foarte mult de afis pentru a vedea un detaliu pe care fotograful nu si-l dorea sa apara.
Chiar atât de mult n-am analizat afişele. Încă. :))