
Concurs cu antiviruşi pentru Windows şi Android

Momentul meu de glorie de la Social Media Summit Cluj
Pe principiul „vacanţa se termină numai când mă opresc din călătorit”, duminică am plecat împreună cu Marius Matache spre Timişoara, pentru că luni, de la ora 11:00, trebuia să fim la Vama Nădlac, să întâmpinăm ceea ce vedeţi în poza de mai jos.
Am plecat, de fapt, pe drumul pe care o să-l parcurgă trofeul Champions League în România. Mai exact, Timişoara, Cluj, Braşov şi Bucureşti.
Ieri autocarul de-l vedeţi mai sus a poposit pentru vreo 3 ore la Timişoara. Am şi filmat intrarea în Piaţa Operei, ca să nu spuneţi că vă aburesc aici:
În 3 ore, sute de iubitori ai fotbalului din Timişoara au urcat pe scările autobuzului până acolo sus ca să se pozeze cu trofeul. Organizatorii au pus la dispoziţie un fotograf, iar imediat după ce îţi făcea el o poză, tu o primeai printată. Următorul pas era să mergi (dacă vrei, bineînţeles, dar toată lumea a vrut) cu poza în mână la domnul Miodrag Belodedici (Ambasadorul Oficial al UEFA Champions League Trophy Tour 2013 în România) şi să-i ceri un autograf.
Deşi când am plecat de-acasă vremea părea să aibă ca singur obiectiv umplerea cupei cu apă de ploaie, se pare că n-a fost chiar aşa: cu două minute înainte ca trofeul să intre în Piaţa Operei, s-a oprit ploaia.
A fost tare fain să văd încântarea de pe faţa timişorenilor în momentul în care vedeau poza cu ei alături de Cupă. Totodată, am avut ocazia să schimb câteva vorbe cu domnul Belodedici şi să rămân uimit de modestia pe care o are şi de prietenia cu care poartă o discuţie, asta deşi, spre deosebire de fotbaliştii noştri aroganţi de azi, a pus mâna de două ori pe Cupa Campionilor, o dată cu Steaua în 1986 şi a doua oară cu Steaua Roşie Belgrad în 1991, în timp ce ei consideră că au dreptul să devină aroganţi numai pentru că joacă la un club cu o istorie bună.
Am scris acest articol din Cluj, pentru că azi, 1 octombrie 2013, de la ora 16:30, trofeul va poposi în Piaţa Unirii din Cluj, urmând ca pe 2 octombrie să fim la Braşov şi pe 4 octombrie la Bucureşti.
Acum am fugit, că nu-i frumos să întârzii la Social Media Summit Cluj.
UEFA Champions League Trophy Tour a devenit o punte foarte importanta pentru UniCredit in legatura cu fanii, de-a lungul anilor. Pana acum, Trofeul a vizitat in total 13 tari europene diferite, parcurgand peste 10.500 km pentru a ajunge la 480.000 de fani si a le oferi oportunitatea extraordinara de a face peste 116.000 de fotografii cu trofeul iconic.