
Pentru asta chiar mi-ar fi plăcut să fiu încă la liceu

De ce-mi place mie să merg la concerte. La unele concerte
Facebook a venit acum ceva timp cu o modificare a Terms of Service-ului în care a spus că dă voie oricui să pună orice fel de text vrea pe Cover Photo-ul său (inclusiv adresa unui site sau a unui blog). Singura limitare este că textul pe care-l scrii nu trebuie să ocupe mai mult de 20% din poză. Nu înţeleg exact logica acestei decizii, dar nici nu cred că am de ce să încerc s-o înţeleg.
Azi am descoperit un tool cu ajutorul căruia poţi vedea ce procent din imaginea pe care o ai la Cover Photo conţine text.
Practic, scrii acolo adresa paginii tale, tool-ul îţi citeşte automat cover photo-ul, apoi ţi-l împarte în mai multe dreptunghiuri. Tu bifezi câte dreptunghiuri conţin text, iar ei îţi spun ce procent din imagine ai bifat.
Explicaţiile oricum sunt degeaba, că sigur îţi vei da singur seama cum se foloseşte.
De tool am aflat de-aici.
4 Comments
Decizia a fost luată pentru că mulți editau doar o poză și o promovau fără conținut text. Mie mi-au fost refuzate câteva reclame bune pe acest subiect. De atunci, mă asigur că este suficient text alături de imaginea din promoted post.
Dar aici e vorba de Cover Photo, nu de promoted post. Sau au vreo legătură?
Din cate stiu, politica cu 20% se aplica pentru orice tip de imagine, fie ca face parte dintr-un promoted post sau cover.
A, uite că asta nu ştiam. Am să cercetez mai bine pe tema asta. Mersi!