Cum arată noul meu logo
Cum ar trebui să arate campania de branding a unui oraş?
Când, de fapt, nu e aşa. Asta era continuarea titlului. Nu sunt narcisist deloc, dar titlul l-am ales aşa pentru că în acest articol am să pun două clipuri în care apar. Fără să aibă vreo legătură unul cu celălalt.
Primul este de la Turific! Sprints, un concurs organizat de Bogdan pentru bicicliştii din Bucureşti. Ne-am strâns vreo 50 de oameni, am făcut sprinturi pe bicicletă şi am fost unul dintre cei mai pierzători oameni care pierd. Cu toate astea, a fost o experienţă atât de faină, încât nici n-a mai contat că am terminat printre ultimii în clasament.
La concursul ăsta am învăţat că, dacă ai puţin noroc, chiar dacă eşti cel mai nepriceput poţi câştiga, pentru că în urma unei trageri la sorţi am pus mâna pe un tricou de ciclist foarte fain, venit direct de la Federaţia Română de Ciclism.
Iar dacă tot am tricou de ciclist, nu mai există nicio scuză pentru care să nu mă duc mult mai bine antrenat la următoarea ediţie de sprinturi.
Al doilea clip este de la Amsterdam. Am rămas atât de impresionat de ce-am văzut la Heineken Experience, încât am hotărât să fac un filmuleţ despre asta. Oamenii ăia ştiu extrem de bine cum să te facă să cumperi orice are legătură cu brand-ul Heineken.
Iar de la Heineken Experience am şi câteva poze.
Apropo, o să mai urmeze un articol despre plimbarea la Amsterdam. Nu scăpaţi doar cu poveşti despre bere. :))
12 Comments
ce harnic ai fost! eu abia am terminat de citit ce au făcut ai mei în absenţa mea… :)
Păi eu n-am avut oameni care să comenteze meciul, de-aia am putut face altele. În plus, să pui un clip nu e mare lucru. Greul începe când mă apuc de povestit. :))
Convins :)))
Nici n-ai idee ce chef de bicicleta + o bere rece am dobandit dupa ce ti-am citit articolul..
Ataaaat! Pai, spor!
Maestre, trage-ma de maneca pls cand se mai face concurs de sprinturi. M-as baga :D
Sigur. Te anunţ. :D