Advertising fără ascunzişuri

Cei de la Sprite au fost primii pe care i-am văzut făcând aşa ceva, cu campania lor „Spune pe bune”, în care îţi zceau într-o manieră amuzantă nişte aşa-zise adevăruri pe care nimeni nu ţi le mai spunea, cum ar fi aia cu „Tu te bucuri de ghinionul altuia” sau „Fetele simt când tu eşti disperat”, ori, cel mai nou clip al lor, cel în care vor să-ţi dea o bicicletă sau o maşină ca premiu doar ca să le faci lor reclamă.

Mie asta mi se pare o abordare tare interesantă. De fapt, Sprite mereu a avut abordări interesante când a venit vorba de reclame. Nu ştiu cât de creative au fost, dar au stârnit mereu interesul.

În cazul în care nu îţi aminteşti de campania de acum, te invit să vezi care-i adevărul despre promoţii.

Tot din aceeaşi categorie, adică cea de advertising fără ascunzişuri, am mai găsit berea englezească Newcastle, care au recunoscut că folosesc Photoshop în reclame.

Şi care folosesc nişte mesaje cel puţin interesante în imaginile pe care le postează pe internet.

Ţie cum ţi se pare tipul ăsta de advertising?

Surse: 1, 2.

Tags:

Leave a Reply