Când a fost ultima oară când ai făcut ceva diferit?
5 lucruri pe care nu le ştiai despre McDonald’s România
Update-ul în care spuneam că m-am rătăcit cu bicicleta prin Bucureşti a primit 41 de like-uri, iar asta doar pentru că în ecuaţie este un taximetrist de treabă.
Din cei 5000 de oameni care-mi urmăresc activitatea pe Facebook, 41 au fost pe fază ca să dea like. E un număr bun, zic eu.
Astăzi mă întrebam dacă ar merita să investesc în sponsored posts pe Facebook, iar acolo să nu pun link-uri spre blogul meu, ci chestii care ar putea schimba, într-un fel sau altul, lumea. Poate dacă update-ul cu bicicleta ar fi fost sponsored, mulţi dintre prietenii mei şi-ar fi dat seama că nu toţi taximetriştii din Bucureşti sunt hoţi (apropo de asta, dacă vrei să mergi numai cu taximetrişti de treabă, poţi încerca metoda asta. Eu am s-o testez zilele următoare).
Cu ce m-ar fi ajutat pe mine chestia asta? Probabil doar cu o împăcare sufletească pentru că am reuşit, oarecum, să încep să schimb mentalităţi.
Cu ce i-ar ajuta pe alţii? Tocmai cu mentalitatea despre care vorbeam mai sus.
Acestea fiind zise, oare ar merita să investesc în sponsored posts pe Facebook, doar în încercarea de a schimba percepţia prietenilor şi abonaţilor mei asupra anumitor lucruri? Voi ce ziceţi?
14 Comments
eu una nu cred ca merita investit in asa ceva, posturile oricum sunt vazute daca te uiti cu most recent.
Dar dacă nu eşti online când scriu, degeaba te uiţi cu most recent.
Vezi ce spune zoso despre subiectul asta.
Are dreptate pe o parte, dar uite ce zice şi Adi Hădean:
nu cred ca se mai merita facebook…dupa ce ca ai facut campanie sa obtii like-uri, te pune sa platesti si pentru asta..urat!
Oricum, aici nu e vorba de fanpage şi like-uri, ci de contul personal.
Se merita doar daca nu e prea scump… Dar sa ai si un mare castig dupa…
De ce să am mare grijă după?
Cristi, eu zic sa incerci experimentul asta si sa-ti dai seama pe propria piele, altfel din cuvintele altora nu cred ca vei observa mare chestie. Iti dai seama ca vor vedea mai multe persoane update-ul tau, chestia este ca lucrul acela pe care vrei tu sa-l spui, trebuie sa fie atat de important incat sa obtii profit (sa-i zicem asa) maxim atat din promovare cat si din feedback. Ca pana la urma, daca vad multi muti, ce rezolvi? Vrei sa spui ca te impaci doar cu treaba ca FB-ul iti spune ca ai un numar mai maricel de oameni care ti-au vazut update-ul?
Da, vreau să obţin vizibilitatea pe care mi-o doresc, dar să fie pe ceva care merită. N-aş investi în orice, oricum.
Dacă din punct de vedere financiar stai ok, atunci eu zic că merită.
Ai încercat, sau zici doar aşa… ?
In cazul tau, nu cred ca s-ar merita. Daca era vorba de un business care sa produca bani din vanzari/servicii, probabil ca da.
Eu zic ca se merita sa incerci sa vezi cum sta treaba cu sponsored ads .