Ar merita să investesc în sponsored posts pe Facebook?

Update-ul în care spuneam că m-am rătăcit cu bicicleta prin Bucureşti a primit 41 de like-uri, iar asta doar pentru că în ecuaţie este un taximetrist de treabă.

Din cei 5000 de oameni care-mi urmăresc activitatea pe Facebook, 41 au fost pe fază ca să dea like. E un număr bun, zic eu.

Ar merita să investesc în sponsored posts pe Facebook? 1 | Cristian Florea

Astăzi mă întrebam dacă ar merita să investesc în sponsored posts pe Facebook, iar acolo să nu pun link-uri spre blogul meu, ci chestii care ar putea schimba, într-un fel sau altul, lumea. Poate dacă update-ul cu bicicleta ar fi fost sponsored, mulţi dintre prietenii mei şi-ar fi dat seama că nu toţi taximetriştii din Bucureşti sunt hoţi (apropo de asta, dacă vrei să mergi numai cu taximetrişti de treabă, poţi încerca metoda asta. Eu am s-o testez zilele următoare).

Cu ce m-ar fi ajutat pe mine chestia asta? Probabil doar cu o împăcare sufletească pentru că am reuşit, oarecum, să încep să schimb mentalităţi.

Cu ce i-ar ajuta pe alţii? Tocmai cu mentalitatea despre care vorbeam mai sus.

Acestea fiind zise, oare ar merita să investesc în sponsored posts pe Facebook, doar în încercarea de a schimba percepţia prietenilor şi abonaţilor mei asupra anumitor lucruri? Voi ce ziceţi?

14 Comments

  1. Ana- 13 noiembrie 2012
    • Cristian Florea 13 noiembrie 2012
  2. isshmen 14 noiembrie 2012
    • Cristian Florea 15 noiembrie 2012
  3. Yamasha 14 noiembrie 2012
    • Cristian Florea 15 noiembrie 2012
  4. Bogdan 14 noiembrie 2012
    • Cristian Florea 15 noiembrie 2012
  5. Adrian Anghel 14 noiembrie 2012
    • Cristian Florea 15 noiembrie 2012
  6. sergiufoto 14 noiembrie 2012
    • Cristian Florea 15 noiembrie 2012
  7. Carmen 17 noiembrie 2012
  8. Perfu 24 noiembrie 2012

Leave a Reply