
16 ani de Facebook, azi 🎉

Vacanță în Thailanda – câteva lucruri de știut dacă urmează să mergi acolo
La finalul anului trecut m-am întâlnit cu cei de la Autonom și am povestit despre câteva dintre serviciile lor de asistență rutieră și tractări. Mi se par servicii importante pentru fiecare șofer din România, așa că m-am gândit că ar fi o idee bună să povestesc despre ele pe blog.
Pentru cei care nu știu, Autonom a achiziționat acum vreun an de zile compania Proasistta, care acum a devenit Autonom Road Assistance și care vine cu următoarele servicii și avantaje:
- Asistență rutieră 24/7 în România și în Uniunea Europeană;
- Servicii de tractare, depanare, mașină de înlocuire (în cazul în care ești partea păgubită într-un accident), Door to Door (dacă vrei să-ți ia cineva mașina din parcare, să meargă cu ea la service și s-o aducă înapoi) și repatriere;
- 16 platforme proprii disponibile la nivel național și o rețea de parteneri cu expertiză în domeniu, astfel încât să reușească să ajungă cu platforma la tine în maximum 1.5 ore dacă ai nevoie de ajutor și ești pe un drum principal din România;
- Peste 70.000 de tractări și 200.000 de mașini gestionate în 14 ani de experiență;
- Personal specializat pentru toate serviciile. Se pot lăuda cu faptul că de 14 ani încoace nu au avut parte de niciun incident neplăcut cu platformele.
- Asigurare de răspundere a transportului – dacă se zgârie mașina la transport, costurile reparației sunt suportate de către ei;
- Un sistem automatizat (printr-o aplicație mobilă) care ușurează procesul de semnare al proceselor verbale și de trimitere a fotografiilor cu mașina (înainte și după transport).
Pe scurt, orice problemă ai avea în trafic și necesită ajutorul unei platforme sau o mașină de înlocuire, e de-ajuns să suni la 021.9111 și vei avea parte de ajutor din partea profesioniștilor.
Ca să văd cum funcționează tot sistemul, am fost alături de cei de la Autonom Road Assistance să ridicăm o mașină dintr-un loc și s-o lăsăm în altul. De fapt, am participat la o parte din ceea ce înseamnă serviciu Door to Door. Am fost implicat în ridicarea mașinii de la service și lăsarea ei în parcarea proprietarului.
Și cam așa arată procesul:
Pasul 1: Pleacă platforma de la sediul Autonom, iar șoferul introduce în aplicație date despre destinație și stadiul platformei;
Pasul 2: Platforma ajunge la service, se fac fotografii înainte de a fi mutată mașina, apoi se completează în aplicație un proces verbal cu reprezentantul service-ului în legătură cu starea mașinii;

Pasul 3: Mașina se urcă pe platformă și este sunat proprietarul pentru a i se comunica ora estimată a sosirii;
Pasul 4: Mașina ajunge la destinație;

Pasul 5: Mașina este coborâtă de pe platformă și este sunat șoferul pentru a i se înmâna cheia și a semna în aplicație un proces verbal de primire a autoturismului.

Mai multe detalii despre serviciu găsești pe asistentarutiera.ro, dar cel mai important e să reții numărul 021.9111, la care poți suna oricând, pentru orice problemă întâlnești în trafic la care ai avea nevoie de ajutor. Bineînțeles, nu ne referim aici la urgențe. Pentru ele ar trebui să suni la 112.
Cum obții o mașină de înlocuire dacă ești partea păgubită într-un accident
Așa cum ziceam și la începutul articolului, pe lângă serviciul Door to Door la care am asistat, foarte util mi se pare și serviciul care îți oferă o mașină de înlocuire dacă ești partea păgubită într-un accident auto, iar mașina ta trebuie să stea în service pentru câteva zile. Practic, Autonom îți oferă o mașină de schimb cât timp mașina ta se află în service, iar totul este gratuit.
Sistemul funcționează pe baza unei legi care obligă asiguratorii să-ți ofere mașină de schimb atunci când ești partea păgubită într-un accident. Ca să obții acea mașină de înlocuire, ai nevoie de:
- Deschiderea dosarului de daună cu ajutorul constatării amiabile completată de ambele părți sau a documentelor emise de către Poliție în cazul în care au fost implicate mai multe mașini în accident;
- nota de constatare primită în urma deschiderii dosarului de daună va trebui dusă la service pentru a genera devizul de reparație și a estima timpul necesar reparării mașinii;
- obținerea confirmării de la asigurator pentru primirea unei mașini de înlocuire.
După toate acestea, va trebui să suni la 021.9111 pentru a stabili împreună cu cei de la Autonom de unde vei lua mașina de înlocuire și ce mașină va fi.
Ca perioadă, vei primi mașina de înlocuire în funcție de numărul de ore estimate de către service pentru reparație. Astfel, pentru fiecare 4 ore de reparații, vei primi o mașină timp de o zi.
Detalii despre acest serviciu găsești pe autoinlocuire.ro.
2 Comments
Buna seara
M ar interesa un parteneriat in Satu Mare.
Va rog sa mi transmiteti detalii.
Bună ziua,
Pentru parteneriate va trebui să completați acest formular: https://asistentarutiera.ro/parteneri