Recomandări pentru bloggerii care vor să lucreze cu companiile

Această ediție de Social Media Summer Camp a fost diferită pentru mine, în special datorită faptului că Marta mi-a dat sarcina de a pune într-o prezentare câte ceva despre campaniile dintre bloggeri și companii. Și despre cum poți, în calitate de blogger, să-ți crești notorietatea și să obții beneficii de pe urma blogului.

La baza prezentării au stat cei aproape 10 ani de blogging pe care-i am, cele peste 100 de campanii pe care le-am desfășurat aici, pe blog, în ultimii 3 ani, dar și cele peste 200 de campanii cu bloggeri organizate sau coordonate de mine în cadrul agenției Kooperativa 2.0.

A ieșit prezentarea de mai jos, din care poți lua câteva idei despre așteptările unei companii de la un blogger, despre cum să-ți crești blogul și despre cum încasezi bani (din punct de vedere legal) în colaborările cu branduri.

Bineînțeles, lipsește explicația pe larg a fiecărui punct de mai sus, dar oricum ai destul material la îndemână ca să-ți poți face o idee despre ceea ce-am vrut să spun. Iar dacă nu înețelegi ceva, te rog să-mi zici. :D

În rest, de menționat e faptul că în acest an Revista Biz mai pregătește două tabere de social media, după cum urmează:

  • Social Media Seaside Camp – 29 – 31 august 2018, la Limanu. E prima ediție de tabără desfășurată aici, va fi cu număr limitat de locuri (doar 50), iar activitățile vor avea loc pe 3 bărci. Eu m-am înscris deja, bineînțeles.
  • Social Media Winter Camp – 6 – 9 decembrie 2018, la Pârâul Rece.

Dacă vrei să te înscrii la oricare dintre cele două tabere de mai sus, trimite un mail pe lelia.petrescu@revistabiz.ro și vei primi toate informațiile de care ai nevoie.

cristian florea - bizsmscamp - Recomandări pentru bloggerii care vor să lucreze cu companiile

Foto: Mihnea Ratte

Arată-le și altora acest articol:
  • Adaugă un comentariu