Statistici Social Media în România [infografic – august 2017]
Cum se face polistirenul expandat
Revista Biz, alături de Unlock Marketing Research, realizează anual un studiu care determină topul celor mai puternice branduri românești. În 2017, studiul se află la a 8-a ediție, iar rezultatele au fost anunțate săptămâna trecută. Brandul din vârful clasamentului este Borsec, ajuns din nou pe primul loc după o absență de 3 ani.
BrandRo, topul celor mai puternice branduri românești, ia în considerare investiția de încredere și afectivitate pe care o acordă românii brandurilor din România. Sunt luate interviuri online care ajută la stabilirea mărcilor preferate ale românilor, fără să se țină cont de indicii financiari sau comerciali. Topul din acest an arată cam așa:
Mai multe detalii despre BrandRo și despre brandurile din top găsești aici. De menționat e și faptul că BrandRo conține și topuri împărțite pe categorii, iar dacă vrei să vezi rezultatele complete ale studiului, poți cumpăra studiul integral, la un preț de 35 de lei (format electronic) sau 49 de lei (print). Comenzile se fac pe mail, la lelia.petrescu@revistabiz.ro.
P.S: Iar dacă ești blogger, poți câștiga unul dintre cele 3 premii a câte 100 de euro fiecare dacă scrii pe blog ce-ți vine în minte când auzi „Borsec”. Detalii sunt aici.
3 Comments
Tot apa e forta in topul brandurilor.
Un studiu interesant, sunt de acord cu majoritatea brandurilor si a locului din clasament dar la munte am dubii serioase. Oricum, cred ca este enorm de munca sa ajungi in top…
PS: trist ca majoritatea acestor branduri sunt detinute de firme care au capital strain…
cumva ma asteptam sa fie situat in top 10. reconfirmarea acestui statut reprezinta capacitatea de a domina piata de specialitate.