Brandurile își pot înscrie campaniile digitale în Top Social Brands până pe 25 aprilie

de

De vreo 9 ani încoace, Revista Biz face în fiecare an un top al companiilor care au desfășurat campanii online în anul precedent, luând în considerare activitatea brandurilor din ultimul an. Asemeni competițiilor din industria comunicării, fiecare companie (sau agenție) trebuie să se înscrie pentru a putea fi luată în considerare la realizarea topului.

Anul acesta, înscrierile au loc până pe data de 25 aprilie, iar companiile și agențiile pot înscrie în competiție campanii desfășurate în perioada 30 aprilie 2016 – aprilie 2017. Detalii despre cum să înscrii brandul pe care îl reprezinți și despre metodologia din spatele realizării topului găsești aici.

Rezultatele analizei vor fi făcute publice la o conferință care va avea loc pe data de 23 iunie 2017, la Galeria Galateca din București. Detalii despre conferință găsești aici.

Până atunci, hai să vezi cum arată clasamentul Top Social Brands din 2016. :D

top social brands 2016

Lasă un comentariu

N-a fost lăsat niciun comentariu la acest articol.
Fii tu cel care începe discuția!