Acum există un top al celor mai urmăriți vloggeri români
Ce să vizitezi dacă ajungi Prin Țara Hațegului
Acum vreo două săptămâni, Facebook anunța că lansează un așa-zis Business Influencers Guide, adică un ghid făcut pentru persoanele publice sau oamenii de business, care să-i ajute să-și crească paginile și să interacționeze mai ușor cu cei care îi urmăresc. Eu i-aș zice mai degrabă un ghid de bune practici pe Facebook și Instagram, pentru că-ți arată, pe scurt, care sunt cele mai importante unelte pe care Facebook și Instagram le au, dar și cum se folosește fiecare. Pe lângă faptul că poți vedea cum se face o pagină de Facebook sau cum se comunică eficient pe Facebook, găsești și detalii despre tonul pe care ar fi bine să-l folosești când comunici sau ce așteptări au oamenii de la informațiile pe care le publici tu pe pagina de Facebook.
Sfaturilor din ghid li se adaugă și câteva statistici despre comportamentul utilizatorilor pe Facebook, ca să ai o punere în context așa cum se cuvine. Spre exemplu, nu știam că o persoană folosește Facebook-ul, în medie, în 1 din 5 minute petrecute cu smartphone-ul în mână. Sau că o persoană petrece, în medie, 50 de minute pe zi pe Facebook, Instagram și Facebook Messenger.
Ghidul poate fi descărcat de aici, iar dacă vrei să citești mai multe despre el, găsești aici detalii.
2 Comments
Chiar util. Danke!
Plăcerea e de partea mea. :D