Căile Ferate Germane au crescut vânzările cu 24% folosind o campanie de Facebook

Conform spuselor celor de la Deutsche Bahn (Căile Ferate Germane), 72% dintre germani merg în vacanță în străinătate. Pentru a promova mai bine frumusețile Germaniei, dar și pentru a scoate în evidență cât de ieftine sunt călătoriile cu trenul la ei, au făcut pe Facebook o campanie de excelentă, numită „No Need to Fly”, al cărei studiu de caz te invit să-l vezi mai jos.

O idee extrem de simplă, cu un setup foarte-foarte complicat a reușit să-i determine pe locuitorii din Germania să viziteze locuri mai puțin cunoscute din țara lor.

Folosind inteligența artificială și conectându-se în timp real la o mare bază de date de fotografii și la un motor de căutare pentru bilete de avion, au fost făcute 750 de reclame unice într-o campanie care a durat 13 zile și care le-a crescut vânzările cu 24% în perioada respectivă.

Vrei să primești în fiecare săptămână un e-mail cu noutățile din social media? Abonează-te la newsletter dând click aici.

Leave a Reply