Două animații video care îți explică cum funcționează instituțiile publice
Câteva cuvinte la final de #ScoalaFlanco
Mi-a plăcut foarte mult campania Pay with Blood a celor de la Untold Festival. Pentru cei care au deschis calculatoarele mai târziu, între 14 și 28 iulie, cei de la Untold au oferit abonamente la festival celor care donau sânge. A fost o mare nebunie atunci. Multe articole în presa din România și din străinătate au promovat campania, iar rezultatul a fost impresionant, asta pentru că s-a donat atât de mult încât unele spitale au rămas fără spații de stocare a sângelui. Au fost 1596 de donatori, iar mulți dintre ei se aflau la prima lor donație de sânge.
Ieri am aflat că Pay with Blood a fost premiată la Festivalul Internațional de Publicitate Golden Drum din Slovenia, cel mai important eveniment de acest tip din Europa Centrală și de Est. Campania a câștigat două premii Silver Drum, unul la categoria New or innovative și celălalt la Public Relations.
Iar dacă vrei mai multe statistici despre campanie, te invit să vezi studiul de caz de mai jos.
Îmi place să văd campanii românești recunoscute internațional. Creativii noștri au niște idei super bune, dar de cele mai multe ori nu sunt aprobate tocmai pentru că nu le-a mai făcut nimeni înainte. În acest caz, au avut curajul să încerce ceva ce n-a mai făcut nimeni, iar rezultatele au fost pe măsură.
5 Comments
O idee excepțională, subscriu.
Sper la cat mai multe idei de acest fel.
Preconizez si un Golden Lion, la Cannes, in 2016
Ehe, ce bine-ar fi!