
Aseară am discutat despre siguranţa rutieră şi-am plecat de-acolo uimit

Nu te supăra, ai o ţigară?
Mi se pare foarte important ca o agenţie sau un advertiser să studieze bine un blogger înainte să lucreze cu el. Asta le arată profesionalismul, adică faptul că ei ştiu cu cine intră în horă înainte să înceapă jocul propriu-zis.
Totuşi, se întâmplă în unele cazuri să nu fie chiar aşa, adică omul care se ocupă de promovarea unui eveniment sau a unui website să te contacteze şi să-ţi pună întrebări pe care eu le consider penibile, gen: Ce Page Rank are blogul tău?, sau Câţi followeri ai pe Twitter?. Adică lucruri publice, pe care le-ar putea observa oricine în mai puţin de 5 minute de research.
Oamenii ăia, e clar, nu-şi merită postul, dar când vine vorba de persoane care fac research serios înainte să-ţi pună ţie întrebări, sau să-ţi facă o propunere, unde credeţi că ar trebui să se oprească research-ul lor?
Altfel spus, ce informaţii pot fi aflate despre blogul vostru şi activitatea voastră online, astfel încât atunci când vine cineva şi vă întreabă de ele să vă daţi seama că nici nu ştie cu cine discută?
5 Comments
Pai de ce nu spui ce tb sa stie…ca sa afle toate lumea, si cei care nu stiu
Păi eu vă întreb pe voi ce credeţi că trebuie să ştie. Apoi, dacă o să mai am de completat, o să-mi dau şi eu cu părerea.
pretul :D?
Preţul nu cred că-i de-ajuns. Că nu sunt ok campaniile în care tu nu prea ai ce căuta. Ce-ar fi să fac eu o campanie la rujuri? N-am ce căuta în zona aia. :))
As fi si eu curios de raspuns ;)