Ce inspiră articolele tale după ce le citeşti?

Te-ai întrebat vreodată chestia asta? Am trecut, probabil, cu toţii de perioada aia în care conţinutul original însemna totul. Acum ducem o luptă continuă care pare să semene mai mult a strategie de marketing. Vrem cu orice preţ să câştigăm cât mai multă faimă şi cât mai mulţi cititori. Apoi, dacă se poate, să strângem cât mai multe laude. Pentru că asta e firea noastră, trebuie să fim sus, indiferent de obstacolele peste care suntem obligaţi să trecem.

Conţinut original face oricine în zilele noastre, dar un conţinut bun, care să aibă priză la public, e mai greu de generat. Unii se pricep să povestească cum s-au urcat pe casă astfel încât să râzi ca prostul la monitor, alţii îţi pot capta atenţia fără pic de amuzament, dar sunt şi persoane care ratează reuşita tocmai din cauză că nu se pricep la a înşira 300 de cuvinte într-un articol. Nu e vina lor, dar probabil nu şi-au pus niciodată problema aşa.

Oare din articolele tale poate învăţă cineva, ceva? Sau măcar se poate amuza pe seama lor? Sunt articolele tale demne de un public matur? Sau, dacă nu, de unul select, sau foarte numeros? Te întrebi vreodată ce reacţie ai avea tu dacă ai fi cititorul articolului respectiv şi, în niciun caz, autorul său?

Sunt un milion de întrebări pe care ţi le poţi pune pentru a-ţi da seama la ce nivel se situează textele pe care le scrii. Tu trebuie doar să ţi le pui şi să găseşti răspunsuri argumentate pentru fiecare în parte. Ai făcut vreodată chestia asta?

10 Comments

  1. The Hunter 17 martie 2010
  2. Alen 17 martie 2010
    • Cristian Florea 17 martie 2010
  3. Alen 17 martie 2010
  4. francisc 18 martie 2010
  5. danbrasov 18 martie 2010
  6. Marius Moga 18 martie 2010
  7. Traduceri 19 martie 2010
    • Cristian Florea 19 martie 2010
  8. morfina.pentru.fiecare 20 martie 2010

Leave a Reply