Există instructori de skate, bmx sau role în România?
Acesta este cel mai complicat articol pe care l-am scris vreodată
Ieri după-amiază am fost la PR Forum, cel mai mare eveniment de comunicare şi relaţii publice din România.
Am ajuns abia după-amiază şi am hotărât să particip la sesiunea cu Studii de caz ale unor campanii de succes şi la workshop-ul de personal branding pentru manageri. Speakerii au fost următorii:
Am învăţat câte puţin de la fiecare, iar la final am încercat să-mi găsesc singur concluzia. Sau concluziile.
Nu-i uşor să fii manager. Nici să ai un brand personal puternic. Nu-i uşor nici să gândeşti campanii de PR de succes. N-ai să fii niciodată 100% sigur că ceea ce faci e bine, dar fără să rişti nu poţi face lucruri extraordinare. În plus, nu spune nimeni să fii perfect. Oamenii vor să vadă în tine un om ca şi ei, cu bune şi cu rele.
În tot ceea ce faci trebuie să ai nişte obiective. Dacă nu reuşeşti să le atingi, nu te descuraja, dar nici nu te relaxa la loc. Trebuie să schimbi ceva şi trebuie să-ţi dai seama ce este de schimbat. Când lucrezi la brand-ul tău personal trebuie să te gândeşti la toate detaliile care-l compun, începând de la strategie şi de la percepţia pe care trebuie să o aibă oamenii despre tine şi terminând cu felul în care te îmbraci când te afişezi în public, culorile pe care le alegi şi cum interacţionezi cu cei din jurul tău.
Conferinţele în genul celei de ieri îmi oferă, pe lângă ocazia grozavă de networking şi de învăţare, motivaţia de a încerca să mă perfecţionez în ceea ce fac, dar şi inspiraţia necesară pentru activităţile desfăşurate.
Vă invit să urmăriţi programul evenimentelor organizate de Evensys. Se anunţă un an plin. Şi frumos.