Cum are de gând Chinezu să promoveze blogosferele locale

Blogal Initiative LogoNu ştiu dacă am mai scris până acum de ideea Chinezului de a promova blogosferele locale. Sau dacă am mai făcut-o, sigur a fost ceva foarte scurt (maxim un rând) şi destul de ambiguu. Acum, odată cu începerea primei campanii destinată bloggerilor de orice nivel, vă pot da mai multe detalii.

Ideea poartă numele de Blogal Initiative şi este singura (sper să nu mă înşel) de până acum care încearcă să scoată în evidenţă puterea bloggerilor mici, dar uniţi. Am să scriu în acest articol ce-am înţeles eu din ceea ce are de gând să se întâmple cu Blogal Initiative, iar dacă greşesc, vă rog să mă corectaţi.

Chinezu vrea să arate întregului popor că unde-s mulţi, puterea creşte, chiar dacă acei mulţi sunt nişte tinerei slăbuţi, probabil încă înainte de pubertate, dar care sunt pregătiţi pentru un viitor strălucit şi … puternic. Din câte am înţeles eu, vrea să arate firmelor dispuse să investească de pe la noi că puterea din Social Media poate fi mai mare decât îşi pot ei imagina. Practic, vrea să arate că 10 bloggeri mititei (glumesc, nu doar 10, ci zeci, sau chiar sute) pot promova o campanie în Social Media la un nivel ridicat, de pro. Bineînţeles, treaba cu profesioniştii o să apară pe parcurs, dar noi încercăm.

Ideea e că vrea să scoată în evidenţă spiritul antreprenorial al fiecărui blogger (că dacă vrei să ai blog şi să câştigi şi bani, tre’ să fii antreprenorul propriului brand, aşa stă treaba) şi să anuleze zicala „bloggeru’ ăsta scrie excepţional, păcat că nu-l bagă nimeni în seamă”. Ei bine, noi vorbim de băgat în seamă acum, pentru că fiecare poate promova campanii pornind cu şanse egale. Restul depinde de bloggeri, că uşa spre un viitor strălucit le-a fost deschisă deja.

Aşa cum ziceam şi la început, Blogal Initiative porneşte cu prima campanie din sistem, una în care trebuie să demonstrăm BCR-ului (pentru care, apropo, jos pălăria, că tare mult curaj au mai avut să se bage pe un teren neumblat) că Social Media există şi că zumzăie şi lucruri de bine, nu e doar o pierdere de vreme.

La această campanie, produsul care trebuie promovat este creditul de refinanţare de la BCR (vă dau eu mai multe detalii atunci când scriu articolul de înscriere în campanie), se desfăşoară în perioada 6 iunie – 4 iulie, iar la ea poate participa orice blogger din orice colţ al ţării, înscrierea făcându-se printr-un simplu mail la adresa contact@blogalinitiative.ro

După ce aţi trimis mailul, veţi primi un răspuns cu o descriere a ceea ce înseamnă refinanţarea şi ceea ce se urmăreşte în promovarea produsului. Se va puncta atât creativitatea (trebuie să araţi că ştii să promovezi un produs şi să ne spui cum ai promova tu refinanţarea), cât şi lucrurile care ţin de cantitate (număr de articole, de comentarii, de share-uri pe facebook, pe Twitter etc.). Juriul este format dintr-un reprezentant al Blogal Initiative, un reprezentant al Revistei Biz (partener oficial în proiect) şi un reprezentant al BCR.

Mai multe detalii primiţi pe mail, că n-are rost să le înşir eu aici.

A, era să uit, premiile:

Premiul 1 constă în 1500 de euro, două premii 2 constau în câte un iPad de 16GB şi mai există opt premii 3 reprezentate de câte-un smartphone HTC.

Vă invit să participaţi şi să continuaţi să urmăriţi tag-ul refinantare de pe blogul meu, dacă doriţi să vedeţi şi următoarele articole care au legătură cu acest subiect.

    1. Dragoș Asaftei miercuri, 8 iunie 2011, 0:13
    2. Tudor miercuri, 8 iunie 2011, 7:38
    3. Alexander miercuri, 8 iunie 2011, 21:01
      • Cristian Florea miercuri, 8 iunie 2011, 22:00
    4. Pingback: Realizarile mele din 2011 | Cristian Florea 29 decembrie, 2011

    Adaugă un comentariu