Cum e cu aerul condiţionat în trenuri

trenVă salut acum din vagonul 8 al trenului care mă duce spre Focşani. Ajung acasă abia dimineaţă, pe la ora 4:00, fiind plecat de la 15:00. La #MuresFotbalMeet a fost extraordinar, dar am să intru în detalii într-un alt articol, că acum am altceva de spus.

Am avut nenorocul să circul tocmai în zilele din vară în care temperatura nu era chiar atât de ridicată, iar trenul să continuie să împartă aer condiţionat, sperând să ne fie mai bine.

Atât la dus, cât şi acum, m-am simţit ca şi cum aş fi mers iarna într-un personal uşor stricat, frigul făcându-se simţit de peste tot. Aerul condiţionat din compartimente nu poate fi închis. Poate fi dat mai tare sau mai încet, iar ultima treaptă (aia de încet) face un frig de nici nu vă imaginaţi.

Sunt singur în compartiment, iar pe la ora 23 a venit o doamnă să mă întrebe dacă şi la mine e la fel de frig ca la dumneaei, că începe să i se pară insuportabil.

Să mă ajute şi pe mine cineva să înţeleg care-i treaba cu aerul condiţionat în trenuri, vă rog. De ce trebuie să-l ţină deschis non stop? De ce nu poate fi oprit de călători în compartimentul în care circulă? No, mersi, poate ştiţi…

Tags:

23 Comments

  1. Madalin Blidaru 27 iunie 2011
    • Cristian Florea 27 iunie 2011
  2. starchim01 27 iunie 2011
    • Cristian Florea 27 iunie 2011
  3. Pato Basil 27 iunie 2011
    • Cristian Florea 27 iunie 2011
      • Pato Basil 27 iunie 2011
      • Cristian Florea 27 iunie 2011
  4. OmulSimplu 27 iunie 2011
    • Cristian Florea 27 iunie 2011
      • OmulSimplu 27 iunie 2011
  5. Robciuc Ionut 28 iunie 2011
    • Cristian Florea 28 iunie 2011
  6. Yamasha 28 iunie 2011
    • Cristian Florea 28 iunie 2011
  7. Randy 28 iunie 2011
    • Cristian Florea 28 iunie 2011
    • OmulSimplu 28 iunie 2011
  8. Megafilme 29 iunie 2011
    • Cristian Florea 29 iunie 2011
  9. G4bryel 30 iunie 2011
    • Cristian Florea 30 iunie 2011
      • G4bryel 30 iunie 2011

Leave a Reply